Пів дня без води

in Ukraine on Steemlast month

IMG_20240823_053759_233.jpg

Добрий вечір! Нарешті все тепер я відпочивати буду, офіційно у відпустці с понеділка, але попереду два вихідних. Будем вважати що вона розпочалась, нарешті відпочину від роботи та учеби. А то кудись бігаю , а тут мене ніхто трогати не буде. Ранок розпочався добре мій настрій чудовий і ніхто , нічого його не міг спортити. Даже завідувачка противна. Прийшла на роботу там одна із колег сиділа хвора , ось не так давно як місяць назад. Тільки перезворіла і знову сопляками сиділа.

Я так хвилююся щоб і я не захворіла, а то мені щастить як завжди. Подумки відігнали свої думки плюгула через плече три раза мовивши що буде все добре. Але співробітниця пішла до дому хвилин через 10 щоб ми не захворіли. Але декілька хвилин вистачає щоб усіляка зараза чіплялась. Відпрацювала свої години добре.

Тільки в обід голова почала боліти і до самого вечора. Також і на прогулянці боліла але було терпімо та і зараз але на ніч вип'ю пігулку. Прийшли до дому с сином і води не стало, виявилось що не лалеко от мого дома порив. Ремонтуют зараз я не знаю, але під вечір виходила до магазину то ще ремонтували.

В даний час також не має води, стірки назбиралось уйма. Еслі до завтра увімкнуть то вже ранком піде діло. Ось такий у мене був день, всім гарних і тихих віхідніх.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61238.93
ETH 2454.57
USDT 1.00
SBD 2.59