Ну не тормоз лі я

in Ukraine on Steem26 days ago

20240427_093132.jpg

Всім привіт! Мені вчора так лінь було робити завдання, дописувати контрольні 2 і 3 конспекти. Займалась тим що збереженням всіх конспектів які є на платформі по якій ми вчимося. На це пішло знову купу часу щоб все зробити, я завжди так роблю , при случаї еслі платформа буде погано вести, і захоче видалити все.

Як було на прошлій сесій, що сама вчителька видалила весь матеріал яки загружала . Сьогодні прокинулась на такій ноті, зо наплутала дні . Думала що сьогодні п'ятниця і ми проспали, почала вдіватися і коли вийшла на перекур . До мене дійшло що сьогодні вихідний .

То не стала роздягатися ми все одне їдемо на кладовище прибирати, сиділа цей час поки мої прокинулися по снідали, і зібралися. Цей час дивилась які новини в телефоні. Около 9 ранку вже тронулися в дорогу.

Швидко все зробили і вже об 11 були вдома. До самого вечора гралися, малювали і зьирали мозаїку. За час до сну син дивився мультфільми, а я як завжди в інтернеті дивилась новини.

Тихої ночі всім

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69473.97
ETH 3761.22
USDT 1.00
SBD 3.75