Ніч веселою була

in Ukraine on Steem29 days ago

20240618_075657.jpg

Вітаю всіх! Я так вчора і не дочекалась світла, с трудом написала дописа фото так довго завнтажувалась. Проснулась серед ночі від того що у мене телевізор патякав. Як вимикають світло, а приім аювмикают телевізор починає працювати. Хоча другий він не включається.

Вимкнула та далі спати але хіба то сон, та тривога плюс бляшанки. Толком не виспалась і о 6 ранку встала. Чогось в мене так око пекло в середині , коли закриваешь і відкриваешь його то ріже зось в середині. Не зрозуміло шо там і як, кмилась вділась та пішла на працю.

20240618_075729.jpg

По дорозі кава для пробудження. На роботі все стабільно і спокійно. Прийшла до дому прки по їла вийшла на перекур і як щось бахне вікна задрібіжали. Я як завжди думала ковтну цигарку ( при тому що продовжую стояти на балконі . Аж матюкнулась слідом, сусідка підскочіла і давай бігти до дому.

Ну вже потім через деякий час все таки вийшла. Давненько я не чула такіх гучних вибухів. Ну що зробиш війна все таки. С сином на вулицю не ходили, він був с самого ранку з дідом, ходили на площадку с самокатом. То до самого вечора дома. Надіюсь що ця ніч буде норм.

Тихої ночі всім

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67383.45
ETH 3525.45
USDT 1.00
SBD 2.70