Heading "Handmade" | №3 Невеличке хобіsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year

20230122_181854.jpg

Привіт друзі! На запрошення @olesia, беру участь у Heading "Handmade" @strecoza . Так такого хобі і захоплення я не маю. Хоча є люди, які вважають, що у мене є хобі. Я так не думаю. Якось в один день, дивлячись інтернет побачила . Як роблять діамантову мозаїку. Вирішила спробувати і я себе в цій майстерності.

Особливих навичок я не володіла. Що робити у цій мозайці. В інтернеті переглядла безліч інтернет-магазинів. З цим товаром, я побоялася замовляти. І черговий похід в магазин змінив мою думку на те, щоб придбати цю мозаїку. Пам'ятаю як зараз, це була великодень, це було у поза минулому році. На полиці магазину АТБ.

20230122_201225.jpg

Точніше на барахолці були алмазні мозаїки, маленького розміру. Взяла я кілька штук, і після приходу додому приступила до зборів. Так мене й зацікавила ця майстерність. Після того, як картинки були складені, знову придбала мозаїку. Даного формату, і згодом. Коли всі роботи було зроблено, закинула все. Через пару місяців вже замовила в інтернеті, чому спитаєте. Захотілося мені зібрати по більший формат, і картинку обрала особливу.

20230122_201202.jpg

Для мене особисто було важко збирати великі картинки, а тим паче ікона. Як важко мені далася, не знаю чому. І після того, як була зібрана ця. Я знову закинула. І тут перед новорічними святами, я думала що мені подарувати подрузі. Замовила знову у великому форматі. І коли почала збирати картину, в цей період я хворіла.

Крізь температуру і погане самопочуття , все ж таки вдалося за тиждень зібрати. І зупинилося знову. Але не довго, пару днів, і я знову вирушила в магазин за своєю вишивкою. Зібрала я її три дні, потім одягла у рамочку. І моя кар'єра в діамантовій вишивці припинилася.

На невизначений час. Коли я знову придбаю, поки не знаю. Думаю найближчим часом. Ось таке моє маленьке хобі.

Ось посилання:

https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/heading-handmade-3-2023-rubrika-handmade-3-i-vipusk-2023r

Запрошую взяти участь: @antorv , @animal-shelter, @tinochka2

Sort:  
 last year (edited)

Клас! Теж хочу купити спробувати, але ніяк не можу зібратися

 last year 

Дякую за запрошення!)))

 last year 

Дуже гарно і круто.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 60991.51
ETH 3361.38
USDT 1.00
SBD 2.48