Понеділок день важкий

in Ukraine on Steemlast month (edited)

20240728_105302.jpg

Мої вітання! Пишу поки є світло його можуть вимкнути в любу секунду. Понеділок виявився би добрим але під кінец робочого часу все ж таки був невеликий кофлікт на роботі. То ж мій ранок почався с кави потім зібралась і на роботу.

В дитячій бібліотеці все пройшло добре без усіляких нарікань. Але уюколи прийшла до дорослої бібліотеки. Там завідувачка наче зійшла з розуму. Останній час ніколи якось не було конфлікту, можливо і були но при мені було добре все.

В пятницю договорились що я куплю отуту і в понеділок будемо витравлювати тарганів
Які зявились нещодавно, їх поки не так багато. Але треба раніше поки мало ще їх. То ж купила отруту яка не дуже шкідлива для дорослих і дітеї( еслі не їсти її ). Даже коли є тварини в домі вони на нах не діють остро.

Даже еслі травити то і у кухні можно, не шкідлива до продуктів. Але обережність все одно треба, після приміненя вимити руки та і все. Так ось купила цю отруту у суботу і занесла відразу на роботу. С тим що можу просто забути.

Ще син був дома один, дід поїхав на рибалку з ночівлею. Приходю сьогодні на роботу і почалося ( Чого відразу не потравили, чого друга сотрудниця не зробила і так далі ). Ви що я на вихідних те що занесла на роботу, це ще нічого не значить.

Домивлялися блін на коли , виявилось що залищися я і сотрудниця крайні . За тещо не потравили , а в її обов'язки не входить. Відповіла що і в наші також це не входить. І до кінця смени ніхто не розмовляв. Зробила добро ще і заробила піздюліну за це. У це так новості виходять.

Я особо не зациклювалась на цьому ведь понеділок завжди важкий. І інколи у мене також не має настрою с кимось любезнічати. Потім пішли з сином на прогулянку і коли прийшли до дому. Бавилися , дивимся зараз кожен своє син мультфілими, а я буду серіал дивитися.

Всім гарного вечора.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58139.39
ETH 2454.15
USDT 1.00
SBD 2.36