"Зубки 🥺😢😰" "Мої фотоспогади" №20

in Ukraine on Steem3 months ago

Привіт друзі. Сьогодні понеділок і я знову починаю свій творчий тиждень з участі в конкурсі «мої фотоспогади» від @yetaras. На цей раз це вже 20-й випуск. Це ж треба мати таку постійність. Що ж, треба підтримати друга участю і краще не відкладати це питання на потім. Тим більше, що я знайшов прямо таки бомбезні фото для цього.

3W72119s5BjWMGm4Xa2MvD5AT2bJsSA8F9WeC71v1s1fKfGkK9mMKuc3LcvF4KigbWg9UsrpEPGCMFj2cLV7vND26wPQkenRFLUjRuFYsiEyWS6zMA4ToC.jpg

Діти це не тільки велике щастя, це точно така велика відповідальність та втома. Особливо в особливі періоди. Саме про такий от особливий період я і буду розповідати. Це період – прорізання зубок.

3W72119s5BjWMGm4Xa2MvD5AT2bJsSA8F9WeC71v1s1fKfGkK9mMKuc3LcvF4KigbWg9UsrpEPGCMFj2cLVBUQB7mfsNWTv5vfWpViT1Fg6J6PdVQ49BUJ.jpg

Це той період коли я відчував себе абсолютно безсилим. Мій син постійно плакав і просився до мами на руки, а я нічого не міг вдіяти в цей момент. Чомусь, з перших днів свого син був самим що не є «мамійком» - весь час намагався проводити саме з мамою і вразі чого біг в першу до неї щоб його пожаліли. Хто знає де я не догледів чи перебдів, і чи взагалі справа не у мені. Можливо це просто мало бути саме так.

У віці біля 2 років в сина різались відразу три зуба. Це було справжнє випробування на міцність наших рук, спин та нервів. Ну як наших, в основному рук дружини. Я б із радістю розділяв навантаження, що випало на нашу долю, та син тільки бачив її – відразу просився до неї. Тому більшість разів, коли ми його таки заколихували, вдавалось це саме дружині.

3W72119s5BjWMGm4Xa2MvD5AT2bJsSA8F9WeC71v1s1fKfGkK9mMKuc3LcvF4KigbWg9UsrpEPGCMFj2cLVF2QVLXTYzgM9bACkS6vEVcWvbFv5Ksc2F2W.jpg

В ці моменти син тягнув до рота абсолютно все… Та, бачучи як ми чистимо зуби зубними щітками позабирав у нас ці щітки та максимально намагався допомогти зубчикам подолати перешкоду ясен, які так довго прорізались.

3W72119s5BjWMGm4Xa2MvD5AT2bJsSA8F9WeC71v1s1fKfGkK9mMKuc3LcvF4KigbWg9UsrpEPGCMFj2cLVF2R3GedddE4QbBoAQ72bX12Bw3yK55WNfx2.jpg

Згадав, що саме в цей час я придумав свою унікальну колискову, яка тільки й могла відволікти сина від всього навколо:
«Дина-мо, Дина-мо, во - у – во, Дина-мо, Дина-мо, во - у – во … Дина-мо, дина-мо, во - у – во». І так поки малий не засинав. Бувало, що цю пісню доводилось співати цілі години, одна за одною невпинно гойдаючи сина, який вже на ой момент був ще тим карапузом 😅 Зараз все це згадується вже без емоційного залучення, хоча саме емоції сприйняття і були найбільш пам’ятними в цій ситуації.

Підсумки 2023 року

З Україною в серці 💙💛, разом до перемоги!

Підтримайте, будь-ласка, канали переглядом та підпискою:

Zen and Beyond 🪞

Бік Той

Sort:  
 3 months ago 

Це ж треба мати таку постійність.

Хто б казав 😉.

Згадав, що саме в цей час я придумав свою унікальну колискову

У мене дитяча пісенька "У лісі-лісі темному, де ходить" виконувала і виконує таку роль 😄

 3 months ago 

😅

Стандартні пісепьки та колискові не працювали

Дякую за конкурс і те, що завітав та залишив цей коментар, дуже приємно.

 3 months ago 

Мене така участь оминула, не було ні безсонних ночей ні наслідків від прорізання зубів.
Здається це були найкращі часи життя 🥹

 3 months ago 

Хто зна, Все в житті циклічно, якщо пощастить і дочекаєшся онуків можливо саме той час буде найкращим в житті

 3 months ago (edited)

якщо пощастить і дочекаєшся онуків )))

  • Ось тут повне фаталіті )

Я зірок не боюсь.
Star ⭐️
А про внуків думати рано, сонечку лише 9.

 3 months ago 

Пробач, то я підхватив грустінку від пацієнтів, треба знову вмикати режим дурня, а то всяка Ггг ципляється.

Нехай краще вони заражаються на мій позитив.

 3 months ago 

Так ця штука заразна..
Провітрюй після таких приміщення 🤭

 3 months ago 

Цілий день займаюсь тим, що провітрюю та щось їх так багато, що вони ну ніяк не вивітрюються. Та нічого - вивітряться,нікуди не дінуться.

 3 months ago 

Те, що ти прийшов до позитивного кінця, показує, що вітер допомагає.

 3 months ago 

Це найжахливіший коментар який я отримувала ;)

 3 months ago 

Це ж треба, за що?

Я ж ніби нічого поганого не зробив 😲🙄

image.png

 3 months ago 

Вибач (((
Це , ні на які рейтинги не впливає?
(Я відразу виправила)
Доведеться робити лайки з ноуту.
Якогось «кореня» вже двічі нажимаю на зелене, ставиться червоне.
Я скоро точно повірю в прєдателя :(

 3 months ago 

Не впевнений, сподіваюсь ні. Принаймні я розумію наскільки це не зручно з твоєї сторони а від ціго стає цікавіше.

 3 months ago 

Любиш спостерігати за тим коли комусь не зручно?))

 3 months ago 

В залежності від самопочуття та настрою. Коли в мене все ок, чого б не поспостерігати за іншими у незручних ситуаціях. Саме в таких ситуаціях люди показують те, що не видно відразу.

 3 months ago 

О, це цікаво...
Ти не уявляєш себе бабусею? Чи не уявляєш як у сонечка будуть свої сонечка?

Ти можливо то страх старіння...

Треба зупинятись, а то остапа може понести у своїх фантазіях

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61904.94
ETH 2583.24
USDT 1.00
SBD 2.57