Зі святом, щиро вітаю медичних працівників

in Ukraine on Steem18 hours ago

Привіт друзі. Сьогодні в мене буде незвичний пост, а пост привітання…

20240713_201230_Snapseed.jpg

Від чистого серця, від усієї душі, з глибочайшою повагою і тд і тп, хочу привітати усіх медичних працівників, які з незрозумілих часто причин вирішили присвятити своє життя на допомогу іншим, з прийдешнім святом який ми вже активно святкуємо…

Хочу привітати всіх тих, хто не дивлячись на тиск соціуму, ще досі ходить на роботу з бажанням допомогти іншим усім. Тим, хто повертаючи з роботи отримує задоволення не від того скільки грошей він заробив, а від того скільком людям він зміг допомогти. Всім тим, хто зцілює фізичний та душевний біль, всім хто досі немає своєї «такси» і абсолютно лояльно ставиться до всіх, хто приходить на прийом та потребує лопомоги.

Усім тим, хто не дивлячись на здоровий глузд, в часті моменти вибору обирає інтереси інших людей понад свої…

Вітаю всіх медичних працівників, яких стосується усі мої вище прилічені епітети, з Вашим професійним днем медичного працівника – людини, що має в своїх руках найбільшу владу вплив на здоров’я та життя інших, в буквальному сенсі…

Мені дуже приємно, що я можу себе віднести до усіх тих епітетів, які я вище описав. Приємно, що я маю можливість не думати за кусок хліба для своєї родини, а просто робити свою роботу і отримувати від цього задоволення…

Важко описати словами що найбільше подобається в роботі, та якщо ж спробувати, то це відчуття того, коли в очах іншої людини, в здавалось би безнадійних ситуаціях на їхню точку зору, починає загорятись справжній вогонь життя. В переносному сенсі, це все можна описати як повернення до життя, як допомога у певному переродженні.

Як не дивно, та саме це відчуття і тримає мене в цій галузі, не відпускаючи ні в науку, ні в комерційну діяльність. Вдячність людей за те, що після зустрічі з тобою їхнє життя змінилось (як вони думають на краще, я суб'єктивно не можу оцінювати це) - є тим наркотиком, спробувавши який вже дуже важко зупинитись. Хочеться ще, ще і ще…

Що я хочу побажати всім медичним працівникам і собі самому: в першу чергу - душевного спокою; по-друге, не менш важливо, - достойної оплати праці (щоб медичні працівники могли спокійно робити свою роботу і не задумуватись де і як їм ще заробити, особливо під час виконання своєї роботи). Все інше примножиться. Якщо будуть ці два фактори, у нас з вами буде ідеальна система охорони здоров'я. Тож, давайте - закривайте очі і від чистого серця приєднайтесь до моїх побажань, раптом вони справдяться.

Стосовно зображення яке я обрав для цього посту, це результат моїй графічної обробки і в підтвердження я надаю ось цей оригінальний знімок.

20240713_201230.jpg

Для того щоб отримати такий результат, в одному з найпростіших графічних редакторів, я додав потрійну драму😎☺😉


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

 17 hours ago (edited)

Вітаю з професійним святом.
Нехай професія приносить тобі максимальне задоволення як фінансове так і ємоційне.
Хороших і гідних пацієнтів. 🪷

 15 hours ago 

Мої вітання!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68228.72
ETH 3279.36
USDT 1.00
SBD 2.67