Вид з мого вікна - участь у конкурсі від @strecoza

in Ukraine on Steem9 months ago (edited)

Привіт, побачивши конкурс Contest "View from my window" #37 - Конкурс "Вид з мого вікна" від @strecoza я не міг пройти мимо і вирішив поділитись своїм видом з вікна.

IMG_20230902_145248.jpg

"З мого вікна видно невеликий та тихий район мого міста Черкаси. Дивно, але на шостому поверсі відкривається спокійна та затишна картина, принаймні в ті моменти коли на вулиці не лунає сирена. Підчас сирени 6й поверх сприймається не так уже й спокійно. Вранці, коли сонце тільки починає підніматися, воно своїми променями заглядає до мене в гості.

image.png

В обід дивитися у вікно майже не можливо і не хочеться, в цей час засліплює яскраве світло сонця. Так, моє вікно виходить на сонячну сторону (південь).

image.png

Найкращий час для спокійного любування видом з вікна - вечірній. Увечері, мій вид стає симфонією вогнів. В цей час прокидаються вогні вуличних ліхтарів, які створюють неповторну казкову атмосферу. З'являться відчуття, що місто загорається.

image.png

Моє вікно - це своєрідний куточок спокою, де я періодично спостерігаю за життям міста та знаходжу відпочинок та натхнення. Вид з мого вікна на шостому поверсі подарував мені переживання краси, яку я зберігатиму в своєму серці."

©cranium - 150 слів

Sort:  
 8 months ago 

Дякую за участь.

 9 months ago 

Ой, клас! Як у лісі)

 9 months ago 

Дякую, тут дійсно ддуже ззелено. На наступний тиждень роблю фото вночі. коли вже все місто горить

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 70137.39
ETH 3937.34
USDT 1.00
SBD 3.71