Володарка шкарпеток

in Ukraine on Steem6 days ago

Привіт друзі.

Сьогодні видався прекрасний день!!! Нарешті на вулиці таки пішов дощ. В лічені хвилини вся та спека, що мучила нас, від розпеченого бетону та асфальту, перетворилась в комфортну прохолоду переповнену свіжістю літнього дня після дощу.

Як не намагаюсь передати, а слів бракує щоб передати всю цю красу та приємні відчуття прохолоди… Треба більше практикуватись у письмі, та й трохи більше часу приділити читанню також не завадить.

На роботі все стає значно спокійніше. 50 осіб в день вже приймаються майже на ізі, а я навіть починаю знаходити кілька хвилин для того щоб зайнятись тими чи іншими своїми справами.

Єдине що поки добряче напрягає - це той режим відключення світла, який зараз є. Як на зло, при відключені світла всі мобільні оператори кудись зникають і мобільний інтернет разом з ними. А я ще не встиг реалізувати свій стратегічний план по забезпеченню себе автономним джерелом елекроенергії.

Можливо саме після цього дощу кількість електроенергії якою користуються українці, знизиться і не потрібно буде влаштовувати такі часті відключення.

На роботі записав цікаве відео (принаймні на мою думку), яке планую публікувати завтра в Instagram з самого ранку. Що за відео – secret! Воно так називається, не подумайте, що я хочу подразнити. Хіба чо трішечки.

Сьогодні в планах написати коротенький пост (чим я й активно займаюсь). о Взагалі я задумував тільки поділитися з вами цими, досить кумедними фото моєї головної фото моделі – «Мяу»

20240703_132237.jpg

спойлер

Не знаю чому коти так люблять вмощуватись на речі своїх господарів, та майже постійно приходячи з роботи, я помічаю, що Меліса з радістю вмощується зверху на та речі, які я випадково залишаю на своєму місці - "хто зна де" (це таке місце, дуже схоже на «де попаде»).

А це, перебуваючи на роботі, бачу що в мене раптом починає розриватись Telegram від повідомлень. А там у мене зовсім обмаль людей, із увімкненими сповіщенням. Я з очікуванням того, що вже щось трапилося починаю переглядати хто ж є причиною цієї серії повідомлень?

20240703_132112.jpg20240703_132118.jpg

Виявилось, знову вся справа в Мелісі.

20240703_132059.jpg20240703_132151.jpg

Вона спочатку перекинула коробку з моїми шкарпетками, а потім влізла туди, вмостилася і не хотіла вилазити…

20240703_131938.jpg

Не знаю чим Мелісі сподобалися мої «чисті» (100% чисті, не подумайте…) шкарпетки зібрані для подальшого використання, та вона дуже сильно бурчала коли її «попросили» залишити цю коробку.

Скажіть, Меліса виглядає як ще та бешкетниця, яка спочатку наробила каки, а потім чекає (прямо просить) щоб її за це «покарали» 😈😈😈


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook
Дякую за увагу! 💙💛

Sort:  
 6 days ago (edited)

Везе вам. У нас тільки греміло і пару капель було

 5 days ago 

Таки да, внчі і сьогодні зранку було навіть прохолодно, я прямо таки кайфував... Пиль прибило, асвальт пане дощем... Виходиш на вулицю а там навіть є чим дихати

 6 days ago 

Які у вас патріотичні шкарпетки з вишивкою 😁)))
Дивлячись в глибину її червоних очей, я б не радила чіпати цю бізнес леді :)

 5 days ago 

Та да, виглядає дуже серйозно. Я б її також не став чіпати, та дружина в мене ще з бідьшою глибиною очей, то ж тут не відомо хто кого 😅

 5 days ago 

Не прийми за образу, але червоний колір вказує на небезпеку.
А символам треба вірити !!!

 5 days ago 

В мене така сам штука. Тільки кинув якись одяг на ліжко наприклад - у наступну секунду на ньому конденсується собака.

А носки вони можуть і почупити та прососати дірки)

 5 days ago 

То мені ще пощастило, я без дирок обходжусь 😅

 8 hours ago 

Привіт Олексію! Як я зрозуміла, всі коти люблять спати в коробках, навіть якщо вони маленькі ... Їм потрібно, мабуть свій простір - житлоплощу ... А на речі господарів вони часто лягають, щоб своєю енергією очистити одяг, коти забирають негативну енергію на себе ) Пам'ятаю, як у брата Марсік - кіт, коли у брата був інфаркт, лежав тільки на його одязі, в якому брата відвозили до лікарні ... Коти щось знають і вміють ...)) Цікавий допис! Дякую)✍️💐

 8 hours ago 

Дякую, а я на свою Мелісу набираю 😅

Так, тварини мають дуже цікаві, унікальні здібності до відчуття чогось пооза порогом сприйнятття людини. І котики в цьому план чи не найцікавіші

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57451.97
ETH 3105.02
USDT 1.00
SBD 2.32