"Вільні Люди" без обмежень (в прямому і переносному сенсі)...

in Ukraine on Steem4 days ago

Привіт друзі. Нарешті в мене дійшли руки до того, щоб розповісти вам про неймовірний благодійний концертний виступ групи «Без обмежень» в Черкасах який відбувався 10 серпня 24-го року. (Знаю що затягнув, та хотів спочатку провантажити усі відео з концерту – спойлер так і не вийшло😅)…

20240810_191104.jpg

Якось так трапилося, що кожен день була якась тема для посту і я хотіла зробити цей пост незвичайним, можна сказати на найвищому рівні творчості (на який я зараз здатний та і відео з концерту на ютуб хотів додати, щоб тутопублікувати). Ця група однозначно заслуговує на те щоб про неї писали.

20240810_191033.jpg

Зізнаюсь, на концерт я потрапив можна сказати не скільки з власної ініціативи як із бажання бути поруч і розділити це переживання з коханою людиною… Та, після концерту моє відношення як до гурту, так і до походу на подібні концерти, кардинально змінились. І це можна побачити по тій задоволеній посмішці, яка в мене розтягнута на все обличчя коли я позую в брендованій футболці від цього гурту…

IMG_20240810_232609_907.webp

Я дуже рідко витрачаю незаплановані кошти на купівлю речей😅 та перебуваючи, можна сказати в екстазі від задоволення виступом групи та почувши – «все що вище собівартості виготовлення продукції йде на підтримку «Азову»», я не втримався і купив ось цю кофту і з довгими рукавом…

20240810_194639.jpg

Вона прямо по мені шита. Не дивлячись на величезну спеку на вулиці, я вже одного разу знаходив момент щоб її одягнути🤣🤣🤣 На вулиці в цій футболці я сильно виділявся із натовпу людей, які йшли в коротких футболках. Мене навіть в продуктовому магазині спитали на касі: «де я був взяв таку круту футболку?» 😎

20240810_194650.jpg

З усіх пісень гурту найбільше мені сподобалась пісня «Вільні люди». Сьогодні, в День Незалежності України, думаю це одна з найкращих пісень, як і її відеокліп, які точно заслуговують бути в черговий раз згаданими, хоча б за рахунок додавання до цього посту😅

Я не дуже часто ходжу по концертам, тому майже немає з чим порівняти наскільки все було круто. Все ж таки, якщо порівнювати з концертом Grand Smoothie, який я відвідував в березні 2022-го року, то концерт «без обмежень» із дуже символічним слоганом «Вільні люди» мене вразив в рази більше😍😍😍

20240810_194646.jpg

Дуже сподобалась атмосфера, яка панувала театрі «Дружби народів». Не забуду ті оплески якими черговий раз викликали на біс групи та не забуду виконання гімну усім залом в один голос по завершенню виступу. Це було щось неймовірне, кожна волосинка на моєму тілі отримувала екстаз, піднялась та намагалась поринути у вільний політ.

20240810_193233.jpg

Будь У мене трохи більше волосся на шкірі, хто знає, можливо я навіть би злетів у повітря від їхнього руху…

А ще, у мене накопилося багато фотоматеріалу, який я все-таки хочу описати, щоб не залишати маленькі бажання (сценарії) не реалізованими.

Не хочу наврочити, та думаю, що найближчим тижнем кількість моїх постів значно зросте. При цьому, сподіваюся їх якість буде на тому самому рівні, а можливо (сподіваюсь🤞) і ставатиме все кращою з кожним новим дописом😅

Дякую вам друзі🙏 За ваші відповіді і реакції на мої пости! Я обов'язково на них всіх відповім. Можливо навіть сьогодні, адже сьогодні намічається досить продуктивна робоча ніч після прекрасного дня відпочинку🤩

запис початку концерту "Вільні Люди" на моєму ютуб каналі


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  
 4 days ago 

посту і я хотіла зробити цей пост незвичайним.

Походу Інь-Янь в очах починає діяти.
Соромно акцентувати на цій помилочці увагу, але ж уже зробила акцент. Надіюсь мене звідси винесуть, при свідомості 🙃

Не дивлячись на величезну спеку на вулиці, я вже одного разу знаходив момент щоб її одягнути🤣🤣🤣

Тобі справді дуже пасує. Надіюсь тобі можна робити компліменти ?
Чи краще і тут 🤐? 😂😂😂😂

Молодець, що сходив відпочити і поділився з нами враженнями 🌠

 3 days ago 

Таке трапляється. Я спочатку надиктовую текст потім корегую. Цікаво, що цю обписку я не помітив...

Тобі справді дуже пасує. Надіюсь тобі можна робити компліменти ?

Як я можу тобі заборонити? Ти вправі робити що хочеш. Компліменти то приємно всім, я не виключення 😊

 3 days ago 

Супер! Життя триває хай там що!

 3 days ago 

Дякую!!! Життя триває і треба спішити йому радіти тут і зараз, завтра вже може й не настати

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59126.81
ETH 2514.47
USDT 1.00
SBD 2.46