Вільне письмо

in Ukraine on Steem4 months ago

Привіт. Давно я не писав ніяких повідомлень в одному із своїх улюблених стилів - #Freewrite. Стоп, а раптом не всі знають що таке це «вільне письмо». Ооо, буду його так називати в цьому повідомлені. Воно майже написане в цьому стилі, єдине що тема «вільного письма» прийшла вже в процесі написання і далі пост вже відштовхнувся від неї.

IMG_20240121_074158.jpg

Стиль «вільного письма» відноситься до техніки або підходу до письма, який зосереджений на вільному, спонтанному висловленні думок і ідей без заздалегідь визначеної структури або сурових правил.

Цей метод можна використовувати для розвитку творчих здібностей, подолання блоку на письмо (ну, по типу коли складніше всього почати), а також як засіб самовираження та особистісного розвитку.

IMG_20240114_173326.jpg

Головними особливостями цього стилю є: спонтанність, відсутність цензури, обмеження за часом. Думаю, цих 3 особливостей цілком достатньо для того, щоб зрозуміти що таке «вільне письмо».

Коли пишеш текст без заздалегідь запланованої теми (муза не завжди окрилює темами для письма), рано чи пізно з тексту вимальовується тема для написання. Прямо як у мене, тут, з’явилась тема «вільне письмо».

Під відсутністю цензури мається на увазі послати далеко та глибоко цензуру, пунктуацію та стилістику (от чого в моїх коментарях часто не вистачає букф). Головне в цьому процесі – процес, а не кінцевий результат )

Стосовно обмежень в часі, часто заносить і замість запланованих 15 хвилин на написання пишеш усі 30, а то і більше. З іншої сторони ліміт в часу це як чарівний «пендаль», який мотивує написати першу фразу «Привіт», «Привіт друзі», чи як там ще… А далі поллється…

IMG_20240121_074521.jpg

Особисто для мене, «вільне письмо» - це ще один інструмент для власного пізнання, який чудово допомагає розібратись у власних думках та почуттях.

Якщо задуматись. То «вільне письмо» взагалі можна вважати терапевтичним інструментом самопізнання та саморозвитку.

Якщо сподобалось прочитане, спробуйте самі. А я Вже погнав готувати конкурс на тему #Freewrite («вільного письма»). Дякуючи @steemcurator02, в мене якраз буде можливість виплати достойні винагороди за участь чим спробую зацікавити більше число людей… До зустрічі в коментарях.

З Україною в серці 💙💛, разом до перемоги!

Sort:  
 4 months ago 

Ну, пунктуацію посилати не варто, це ж не шестирічна дитина пише)). Вільний стиль - це радше про волю для думки, без шаблонів та обмежень, заданих наперед, куди заведе думка в процесі написання. А тексти, наповнені суцільними граматичними та пунктуаційними помилками читати неприємно та важко, хіба що автору пофіг на читача і він пише тільки для себе. Знаки пунктуації, до речі, дозволяли передавати емоції набагато раніше за смайлики)). А мене особисто дратують неправильно написані слова, хіба що це зроблено свідомо (це видно) . Це моя думка 😉

 4 months ago 

Таки точно був день сперечань )

Я мав на увазі, що коли йде текст - не потрібно зупинятись! Зупинятись, щоб відразу його коригувати. На це буде час в кінці. Якщо зупинятись і коригувати напичатані букфи - збиваєшся з думки, а то і втрачаєш її. Вони виникають в голові куди швидше ніж справляються руки з їх втіленням на екрані.

До речі, в останній час все активніше використовую надиктовку через мікрофон. Так вдається фіксувати абсолютно усі думки, в тій послідовності, в якій вони виникають з самого початку.

 4 months ago 

Так, згоден, але я коли піднімаєш очі в екран, то купа червоного від автоматичної перевірки орфографії, то ж я мушу швиденько все повиправляти)) Кожному своє, я думку не втрачаю, а якщо втрачаю, то ж фрірайт, все можна обставити словами: "Ой, пробачте, щось я відволікся або я так довго писав, що мої думки звернули не туди" 😄

 4 months ago 

Ахахах, щось відповісти. Знаю.

"Ой, пробачте, щось я відволікся або я так довго писав, що мої думки звернули не туди" 😄

Дякую за позитив

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60947.53
ETH 2913.40
USDT 1.00
SBD 3.56