The diarygame 14/10/2023steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem8 months ago

Привіт Steeminians. Давно я не писав нічого в #thediarygames. З’явилась нагода виправитись. Вчорашній день видався вартим того, щоб про нього написати. Почнемо…

Найбільше 14.10.2023 року запам’яталось мені дуже теплою погодою. Такою теплою, що в обід мені було дуже спекотно в чорній кофті на улиці. Друг знову попросив допомогти із ремонтними роботами. В мене було кілька вільних годин тому це не було для мене проблемою. Якби не страшенна пилюка від зняття побілки і підготовки до ґрунтування та фарбування – це була б ідеальна робота. А так – досі із носоглоки відходять маленькі комочки побілки.

IMG_20231014_102758.jpg

До допомоги другу, я встиг насолодитись першим туманним раком цього року, фото своїх краєвидів я публікував учора.

Повернувшись додому, прийнявши душ та насолодившись з дівчиною один одним, ми відправились на прогулянку. Прогулянки по такій погоді це вже справжнє свято. Різнокольорове листя дерев, декоративних рослин та кушів створює унікальні пейзажі, які так хотілось фотографувати.

На вечір, користуючись своїм вільним часом і зайнятістю дівчини, я приготував смажену картоплю, про яку вже довгий час мрія. Вийшло пересолено, напевно закохався…

IMG_20231014_161132.jpg

На ніч відвіз дівчину до її мами, рідної сестри та племінниці на girl patty. Сам в цей час трішки згрішив – засидівся за переглядом Ліги сміху. Закінчив переглядати півфінал та фінал четвертого сезону та розпочав дивитись 5-й. Згрішив, бо планував лягти спати о 22:00 підтримавши режим, який так довго вибудовувався )

IMG_20231014_164541.jpg

Ось таке от чудове 14.10 видалось у мене. Піду робити таким же чудовим 15.10. Правда, сьогодні на вулиці уже не так комфортно. Все одно у природи не має поганої погоди:)

Sort:  
Congratulations! Your post has been upvoted through steemcurator08. Good post here should be..



Curated by : @chant
 8 months ago 

Thanks!!!

 8 months ago 

Осіння краса...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53