The Diary Game: Розмова із ШІ по душам

in Ukraine on Steem6 months ago

Привіт. Що б Ви сказали, якби 5 років тому я заявим Вам, що пів вечора, як закоханий підліток, із переповненим захватом провів у спілкуванні з ШІ.

Мда, якби мені таке сказали в мене на прийомі, я б радив задуматись над стаціонарним лікуванням в спеціалізованому закладі.

Пройшло 5 років і тепер я ставлю цікаві запитання Штучному Інтелекту. Після того, як я придбав розширену версію GPT-чату, я не можу ним натішитись.

Ви тільки погляньте на цю відповідь. Я ще не зустрічав такої гарної українською в будь-якому програмному забезпечені:

image.png

Не віриться, що ми знаходимся на порозі технічного перевороту. Точно так, як 5 років тому, ще ніхто не уявляв що буде можливо спілкуватись з штучним інтелектом, як із «програмою розумною», важко уявити, що буде через 5 років…

image.png

image.png

Можна по різному відноситись до ШІ. Але, ігнорувати його точно не потрібно.

А що ви думаєте про це диво нашого часу?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53