The Diary Game: Роздуми, чому ж так, а не інакше...

in Ukraine on Steem7 months ago

Привіт. Інтенсивний видався період в моєму житті. Знаходити час на створення нових якісних повідомлень стає все складніше і складніше. Наприклад за вчорашній день я зробив всього три фото, і то, це три портретних фото мого сина, яких я не можу опублікувати без його дозволу.

image.png

джерело

Наглядне фото...

Усіх трьох фото син надуває величезну кульку із жувальної гумки. Під час перебування в Умані я завітав в магазин імпорт Shop, де було безліч різноманітних товарів завезених із-за кордону. Саме в цьому магазині я нарешті знайшов жувальну гумку Хуба-Буба. Якщо є якийсь смак який з дитинства то це смак жувальні гумки Хуба-Буба. Сину також сподобався цей смак. Вчора ми провели максимально пасивно наші вечір мужиків завалившись на ліжку і дивлячись короткий відосики на Ютубі. Як не крути а ресурс обмежений і коли він вичерпаний організм знаходить масу причин зробити паузу. тому Ось такі паузи є досить корисними хоч яким вони можна витраченими не здавалися.

Вчора, також, вдалося нарешті виставити на продаж автомобіль та активно поспілкуватися з кількома перекупами.

Думаючи на тему, в чому ж таки причина такого розбитого стану та втоми - дійшов до висновку, що все через довготривале збільшене (мінімум в 3 рази в порівнянні з минулим) навантаження на роботі. Нічого, прорвусь. Доки знаходжу час та сили регулярно писати - не все втрачено …

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53