The Diary Game: Прекрасний день з рідними

in Ukraine on Steem7 months ago

Привіт. Вчорашній день я провів разом із дружиною та її племінницею. Прокинувшись, з самого ранку, нарешті встиг опублікувати повідомлення на steemit.

IMG_20231118_163628.jpg

Потім, як уже приїхала б племінниця, ми почали весело відпочивати. Все почалося з гри в Джанго в якій нам дуже активно допомагала наша «Меліса».

IMG_20231118_102439.jpg

Вона двічі ставала переможцем вриваючись у нашу гру і ламаючи конструкцію піраміди. Племінниці дуже це подобалось, була маса приємних емоцій.

IMG_20231118_102451.jpg

Потім ми дістали ще одну настільну гру з котами, про неї треба буде написати якось більш детально, тим більше що зараз у мене не має ні одного фото з картками цієї гри.

Поки я грався з племінницею, дружина переробила всю хатню роботу заплановану на вихідні і ми з чистою совістю відправилися в торговий центр вчити племінницю кататись на роликах та згадувати, як це, колись, робили самі.

Останній мій похід на роледром був в 2006 році і це був єдиний похід за все життя. Тому, під час цих катань, я навіть в руки не брав телефона, через страх розбитий його під час падінь.

Мій страх був не безпідставний, так як з десяток разів мої м'які місця дуже швидко приземлялися на підлогу роледрому. З іншої сторони, я той хто падає не із-за того, що не вміє кататися, а через те що хоче швидко навчитися. За підсумками, після одного такого майже півторагодинного відвідування роледрому Я вже досить впевнено їздив відштовхуючись двома ногами та набираючи велику швидкість і … ну…, єдине, що не навчився так це – тормозити. Тому, або катався поки не спаде швидкість, або хватався руками за спеціальні борти, яких достатньо навколо всього роледрому.

Після роледрому відвідали кафе, де ну дуже смачні еклери....

IMG_20231118_153131.jpg

Після відвідування Роедрому та кафе, відправились з дружиною в один із магазинів пряжі, де купили матеріал на новеньку, майбутню шапку, яку самостійно хоче зв'язати дружина. На шляху, я побачив це диво створіння, зроблене з гілок на фоні величезної інсталяції на тематику Хеллоувіна.

IMG_20231118_162234.jpg

Поки дружина вибирала яким кольором їй купувати нитки, я зробив фотографію двох клубків, яку ви бачите на першій світлині цього повідомлення.

Sort:  

TEAM 5

Congratulations! Your post has been upvoted through steemcurator08. Good post here should be..

Screenshot_20231101_062609_Picsart.jpg

Curated by : @chant
 7 months ago 

A huge thank you

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53