The Diary Game: Понеділок та автомобіль

in Ukraine on Steem7 months ago

Привіт. Вчорашній день виявився напрочуд насиченим. Виходити після відпустки на роботу завжди складно, навіть якщо ти у відпустці був всього два дні. Саме такий понеділок у мене був вчора. Під кінець дня головним моментом, який вибив мене повністю із рівноваги трапився дзвінок з майстерні, куди я доїхав на аварійки після нашої поїздки в Умань, від автомеханіка. Сказав, що є великі питання по ходовій системі і по коробці передач. Ще є проблемами з двигуном. Тому вирішив, що цю машину треба намагатися відправити в люди – «продавати». З цією думкою, із розрахунку того, щоб здійснити обмін машини на іншу, майже до 2-ї години ночі я листав повідомлення на AUTO.RIA в пошуках нового автомобіля.

IMG_20231120_171228.jpg

Як би інтенсивно я не листав - нових повідомлень не з'являлося. Тому вирішив, що це не та подія де потрібно спішити. І, з величезними зусиллями волі, у 2-й годині ночі я все-таки «змусив» себе заснути.

До цієї звістки про машину був приємний момент - приємно було дивитися на те, як збірна України показала якісний футбол, я б сказав, навіть була близька до перемоги матчі з Італією. Але, різні обставини не дозволили здійснити сенсацію.

З іншої сторони така гра, коли трибуни в Німеччині скандують «Україна, Україна» - заслуговує на гордість.

IMG_20231120_171225.jpg

І наступним приємним моментом були піші прогулянки на роботу і з роботи. Ці фото (з повідомлення) якраз були зроблені під час прогулянки з роботи. Якщо вдасться перестати зациклюватись на пошуках нового автомобіля, то найближчим часом я маю всі шанси насолодитись прекрасними пишемо прогулянками )))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62931.58
ETH 3444.91
USDT 1.00
SBD 2.50