The Diary Game "Пам'ятний вечір" : 07.02.2024

in Ukraine on Steem5 months ago

Привіт. От і настав вечір = час настукати нове повідомлення.

Сьогодні це стукання відбувається в значно приємнішому настрої. По перше самопочуття – ОК. По друге, тільки закінчися «вечір мужиків» і я під враженням.

Настав той час, коли наші з сином інтереси почали наближаться і ставати схожими.

Дуже приємно спостерігати те, як з кожним днем син стає схожим на мене все більше і більше.

У нас вже як мінімум 3 спільні речі, які ми любимо робити разом: гуляти в футбол, бродити пішки по місту та грати в комп’юторні ігри.

IMG_20240207_173459.jpg

Сьогодні був пам’ятний день! В тому плані, що він запам’ятався нашою першою спільною грою на плойці (PS4).

В сина не було шансів перемогти мене у поєдинках Мортал Комбата чи в Фіфу. Як не крути а це вже справжній скіл, який згадується уквально за 10-15 хвилин. Для сина ж, це був перший похід в ігровий клуб і я радий, що саме я зміг бути його напарником та наставником в цьому дуже приємному переживанні (а ще й економній, у порівняні з кафе)

Сину дуже сподобалось. Але кліпове мислення стало на заваді, і ми з ним не затримувались на одні грі понад 10-20 хвилин, постійно перескакуючи з однієї гри на іншу.

IMG_20240207_173510.jpg

Та, і на перший раз – це дуже виснажливе і емоційне зайняття. Пам’ятаю свій перший похід на ПК в 5-му класі. Та перша година гри в 2000 (здається) році, не виходила з моєї голови майже тиждень.

Зараз діти починають грати значно раніше і майже всі мають планшети, тому враження не настільки яскраві як в мої 2000. Але, і від того, перший спільний похід з сином/батьком в ігровий клуб – визначна подія. Ось такий от мене був вечір. По справжньому в тему - #betterlife

Sort:  
 5 months ago 

в сина аж очі горять )

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

 5 months ago 

То тепер в клуб ходять пограти на Плей Стейшн? Матиму на увазі)). А комп'ютерні клуби я також ходив. Я не бував там часто, бо вони були лише в місті, а я там бував рідко, поки вчився у школі. Але трохи яскравих вражень збереглося, особливо коли бандою на ніч зависали кілька разів.

 5 months ago 

Зараз у більшості ПК клубів є зали із Плей стейшен. До Гри на ПК мій син ще не дуже доріс, є проблеми з керування мишкою. Тому поки обходимось джойстиками і консолями )

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 61978.49
ETH 3408.83
USDT 1.00
SBD 2.48