The Diary Game: «Ми живемо в такий час. Треба пристосовуватись…»

in Ukraine on Steem7 months ago

Привіт. П'ятниця, 16:30, а я тільки починаю готувати текстовий матеріал для посту на Steemit. Вільний час - розкіш!!! Можливо це звучить дивно, але найбільш помітним проявом війни для мене є відсутність вільного часу.

Моя робота прямо та опосередковано стосується надання допомоги військовослужбовцям. Тому, спочатку війни об’єми цієї роботи виросли із геометричною прогресією. Якщо до війни найбільш напруженими днями були ті дні, коли половину робочого часу я займався робочими питаннями, то зараз у вихідні дні я йду на роботу, для того щоб підтягувати саме робочі питання.

Звісно, на фоні тижнів, днів та навіть годин на нулі,.. мої незручності - просто смішні. Правда, від того зовсім не легше…

Мій керівник, дуже мудра людина, сказала геніальну фразу: «нічого не поробиш. «Ми живемо в такий час. Треба пристосовуватись…» Пристосовуюсь…

IMG_20231123_171849.jpg

Ось фотографія, яку я зробив вчора під час очікування прогрівання свого автомобіля. Після восьми годин проведених в приміщенні, вийти на свіже повітря та подихати морозним вітром - це вже відпочинок.

Як виявилось, війна не скільки страшна, як виснажлива. Спостерігаючи за людьми, я бачу все більше і більше втомлених, роздратованих та подавлених. А до закінчення війни ще ой як не скоро…

З іншої сторони, банально немає вибору, «Ми живемо в такий час. Треба пристосовуватись…»

Пристосовуюсь…

Sort:  
 7 months ago 

Так, інших варіантів у нас просто не має... І часу також вільного немає зовсім, і через те, що треба робити галопом стільки страв геть нічого не можливо запам'ятати. Так що користь від щоденника точно є. З іншої сторони, це займає час, якого катастрофічно мало. Замкнуте коло. Уроборос.

 7 months ago 

Дякую друже, що знайшов час написати цей коментар!
Гарне порівняння з уроборосом )

 7 months ago 

Та ж саме історія. Роботи валом та ще й волонтерські справи. Нічого, тримаємось!

 7 months ago 

Та да, куди ми дінемось )

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53