The Diary Game: Гени

in Ukraine on Steem7 months ago

Привіт. Вчора (06.12.23) був день мужиків. Крім дня мужиків, було ще приємне дострокове відходження до сну, яке не дало можливості зробити запис в щоденник. А записати є що, та і хочеться писати.

В середу було відразу 3 свята: День Святого Миколая та українських захисників, що боронять нашу незалежність.

Забравши сина до себе додому, щоб передати йому подарунок від Миколайчика, я дивився на сина і бачити себе в його образі.

IMG_20231206_182706.jpg

Син навчається в «продвинутій» школі, де в другому класі в них активно викладається інформатика. Прийшовши додому, син попросив, щоб я дав йому Canva, в якій би він зробив свою картинку.

Я допоміг йому відкрити нову вкладку, де ми прописали в пошуку canva. Допоміг йому із мишкою (він лівша, і з мишкою є питання), вдалось переконати, що мишкою працювати значно зручніше ніж тачпадом.

IMG_20231206_182748.jpg

А далі відбулась магія, син «залип» в процес підбору нових деталей для зміни обраного новорічного шаблону. Дивлячись на те, як син був занурений в процес створення, я згадав себе в момент написання постів. Я точнісінько так само, як він, повністю з головою, поринаю в процес забуваючи про все що навколо мене.

Green and Cream Illustrative Merry Christmas And Happy New Year Document (A4).png

Після того як син створив ось цю вітальну листівку, він попросив відкрити йому paint 3D.
Тут син взагалі пропав. Я навіть встиг трішки задрімати, поки він вимальовував ось цього чудо оленя.

Новий рік.png

Після створення такого образу оленя я розповів синові, що є спеціальні програми які можу допомагати виконувати монотонні вправи і називається вони штучний інтелект. Сину дуже сподобалась ця інформація, він відразу запропонував щоб ми попросили штучний інтелект написати замість нього казку до школи. Казка почалась буквально з 20 слів і далі поїхало... В підсумку у нас вийшла казка майже з тисячі слів. Але це вже інша історія, про яку я напишу пізніше, коли ми додамо до тексту ілюстрації, які також згенеруємо за допомогою штучного інтелекту.

Sort:  
 7 months ago 

Класний килимок 😉

 6 months ago 

Хоч якась користь від фарм представників. І то, то кохана підкинула, до сімейних лікарів вони куди частіше приходять ніж до психіатрів. Чого б це... Напевно бояться

TEAM 1

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @o1eh



 6 months ago 

Thank you!

 6 months ago 

5QqP4NVdsPNcDeePyfoZLTLv8efTACU5P6GADTBgMgfXR86cXnAReaMqvt6RTKmEFp5MLrgZGqCdrYprvb7JPXoSMDo8eS3Udcyh3xYmEhrJbozsroMk9rfbHHkUwieynbezK9yox7ctNmWAX1Urw65YpPaH1FKGWv6tSDMmv4KgYs3RKytAvxQKsaEsHNCsbum8RUZyPgbj.png

 6 months ago 

Дякую!

 6 months ago 

Олень супер)) я і такий не намалюю))

 6 months ago 

І я в шоці, майже 30 хвилин старань і в нього вийшло

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53