THE DIARY GAME: 29 грудня 2023 р.

in Ukraine on Steem6 months ago

Привіт. Як Ви? Сьогодні це питання особливо актуальне для українців. Сподіваюсь з Вами все добре, наскільки це можливо в країні де йде війна.

Я дисциплінована (тренуюсь) людина і не дивлячись на час та хміль в крові пишу ці рядки. Це доволі складно, але якщо вже є ціль провести тиждень із щоденними публікаціями - треба до цього рухатись…

IMG_20231229_074715.jpg

Ось з такого виду у вікно мого автомобіля, починався мій сьогоднішній робочий ранок. Останній робочий ранок цього року.

Особливих очікувань на продуктивне проведення цього дня в мене не було. Про те, що в Україні масова повітряна тривога і небезпека ракетних ударів я дізнався вже як прибув на роботу. Складно сказати де мені безпечніше чи вдома чи на роботі, тому я не особливо переймаюсь на тему їхати на роботу чи ні. Їду.

Є одна гарна цитата з книги «Відьмак» - «Двічі не померти, а одної смерті не уникнути» тому особливо не переймаюсь. Якщо доля померти – то тільки раз…

М да, страшні речі пишу, але думаю багато вже українців продумали заповіти та плани дій для рідних на випадок смерті і це ПРАВИЛЬНО! Наприклад з моїм криптоактивами не так просто буде розібратись моїм рідним, тому вони чітко знають кому відправляти мій ноутбук та телефон. Гарно що є друзі, яким можна довіряти не боятись, що вони спокушаться на гроші. Якщо і є справжні друзі то це саме про них.

Останній робочий день закінчився підсумковою нарадою із підведенням підсумків та побажанням «Дива» у вигляді перемоги України ще в 2024 році.

IMG_20231229_195329.jpg

Хочеться вірити, що в нашій ситуації, обов’язково наступить перемога, як світле завершення по ходу цієї алеї.

Sort:  
 6 months ago 

Та смерть завжди під боком, тут і війни не треба, можна он хлібом вдавитися і все)..
Так, ранок вчора видався чорним...

 6 months ago 

Ну покки не було війни такі думки в голову не лізли. Так, все можливо, і буудь коли.
Та це не повинно заважати радіти тим позитивним речам які є в житті кожної людини.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53