THE DIARY GAME: 27 грудня 2023 р.

in Ukraine on Steem6 months ago

Привіт. Вирішив сьогодні відновити написання щоденника.

IMG_20231208_143140.jpg

Так як за цілий день я не зробив жодної фото, ділюсь кількома фото тижневої давнини.

Навіть не віриться, що ще тиждень тому на вулиці було так багато снігу…

IMG_20231208_143225.jpg

Вчора на вулиці було біля +10. І все віщувало про те, що сьогодні буде не тільки дощ а може бцти справжня злива.

Все так і відбулось. Сьогодні за вікном 2 рази, з проміжком біля 10 годин, пускався рясний дощ, що переростав у зливу. Лело як із відра… Калюжі на вулиці ого-го.

В цих умовах я намагався працювати. Роботи, як завжди (в останній час), було так багато чо на планову аналітичну частину не залишилось ні часу ні сил. А як же хочеться почати 2024 рік без хвостів… Напевно, не в цей раз.

Прийшовши до дому, трішки попустило. Теплий чай та теплий душ зробили свою справу. Потім я приліг на 15 хвилин, які перевтілились в 1,5 години. Не знаю як я знайшов в собі сили встати…

IMG_20231211_070055.jpg

От зараз допишу – і знову буду лягати. Хочу завтра піти раніше на роботу, щоб хоча б трішки підтягнути хвости і не залишати багато справ на 2024 рік.

Sort:  
 6 months ago 

Мені от цікаво, чого не всі дописи одразу відображаються? Бо начебто я заходив в групу, вибрав вкладку "Нові" перечитав тих кілька дописів, що були, а через дві години, проробивши ті самі маніпуляції, знаходжу записи, опубліковані, наприклад сім, вісім, десять годин тому. Що це за приколи на Стіміті? Чи це в мене вже з головою щось не в порядку? Чесно кажучи якщо останнє, то це мене вже лякає, бо останнім часом маю проблеми з пам'яттю, забуваю кому і що говорив, начебто і не все, і це якось вибірково працює, але я вже навіть з дружиною через це посварився.

 6 months ago 

Ох і питань ти назбирав і все в один комент )))

Стосовно стіміта яя не в курсі, раніше не помічав нічого подібного, та не можу виключити що це можуть бути якість проблеми з нодами та або іннетом на Вашій стороні

Стосовно пам'яті - те що описав дуже схоже на проблеми з увагою а не пам'ятю і, найчастіше, є результатом перевтоми. Регулярний сон дуже гарно допомагає. Якщо такої розкоші як регулярний сон не має, можна пропити курс ноотропів повинно стати краще (але це ситуативно) здоровий сон куди краще вирішує проблему

Стосовно сваритись - ну це взагалі даремно. Пункт №1. - Жінка завжди права!!!
Якщо є якісь але - дивись пункт № 1 )))))

 6 months ago 

Ну це скоріше не сварка, а гостра реакція на несправедливе на мою думку звинувачення. Хм,а щодо браку уваги, то не певен, хібо що це багатозадачність так мене вимитує, але ж якось працюють в цьому режимі інші люди.. Сон ніби нормальний по тривалості зараз, хоча трохи раніше постійно не виспався, так, але зараз покращень в уважності не помітив((

 6 months ago 

По тривалості - 7-8 годин?
Якшо так то ок.

Як варіант, для того щоб покращити роботу мозку можна пропити ноотропний препарат, але я б спочатку виключив перевтому.

І та, ніщо так не втомлює (дратує), як багатозадачність.

 6 months ago 

Мені тут думка прийшла в голову, може новий акаунт для Стіміту завести? Питаю як фахівця 😉. А то старий шось не теє, моя втома і сюди переповзла немає щось бажання писати хороші якісні тексти.

 6 months ago 

Думаю в цьому є сенс. Рано чи пізно якась із сторін може образитись. Щоб не допустити такого, краще гарно розмежуватись.

А от на рахунок гарних текстів, не важливо де - якщо й писати з метою заробит - то тільки гарні)

Для того щоб щось отримати треба бути готовим щось віддати, в цьому випадку час та старання

 6 months ago 

Так

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53