The Diary Game (26/09/2023) День мужиківsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem9 months ago

Привіт. Продовжу традицію написання #thediarygame з ранку.

Два попередні повідомлення я починав із того, що скаржився на інтенсивність дня. То просто в мене не було для порівняння середи 27.09. Під кінець дня я шатався як п’яний від інтенсивності. Але, давайте по порядку.

Робочий день протікав в розміреному темпі, допоки мені не перетелефонувала Мрія і не повідомила, що через годину нам треба бути в іншій частині міста. Довелось в екстреному порядку переносити усі справи і «рвати кігті». Завдяки цьому поспіху ми справились із дуже важливою справою – подали заяву про реєстрацію шлюбу. Щось цей рік дуже шалений, навіть для мене.

Повернувшись на роботу, зібрався і закінчив усі нагальні термінові справи. Трішки начудив. Вивів з бінанса «кілька» гривень на GEO-pey, не переглянувши умови на яких там зараз здійснюється вивід коштів. Побачивши 5,5% + 5грн на вивід. Довелось сплатити зайві 1,5%, щоб поповнити бінанс. Потім ще 3 % на Р2Р. Вийшло – 4,5%. З такою ШАЛЕНОЮ комісією я ще не виводив кошти. Буде урок…

Після роботи, мене в парку чекав син. Його туди привозять зі школи після закінчення навчального дня. Забравши сина ми відправились на пошуки пригод. Спочатку відвідали кафе «Шо тут?». Я спробував трішки проснутись за допомогою кави – не вийшло, син випив молочний коктейль і ми разом з’їли «бабусин наполеон».

Потім Ми відправились на прогулянку парками. Ще в світлу пору доби на небі з’явився величезний місяць. Він був дуже великого розміру і це давало змогу зробити фото на яких він був гарно видний, ще до настання сумерків.

IMG_20230927_185535.jpg

Спустившись до долини троянд син із непідкупною цікавістю вивчав карту/маршрут. Не дарма. В самому низу він побачив стрілочку, яка показувала напрямок до архіологічного музею надніпрянщини.

IMG_20230927_190610.jpgIMG_20230927_190649.jpg

Вже був досить пізній час і ми точно не встигали відправитись до музею, проте домовились відвідати цей музей в наступний вечір мужиків.

IMG_20230927_190656.jpg

Перед тим як вирушити по домівкам ми трішки відпочили на лавочці, любуючись красою місяця на фоні фонтану. Таку красу гріх було не сфотографувати.

IMG_20230927_191007.jpg

IMG_20230927_191022.jpg

Відпочивши, я відправився передавати сина його мамі.

Вже по дорозі до дому я ледь стояв на ногах, шатаючись п’яний від емоцій та втоми.

Sort:  

TEAM 2

Congratulations! This post has been upvoted through Curation Team#2. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @stef1

image.png

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64281.02
ETH 3503.03
USDT 1.00
SBD 2.54