The Diary Game (25/09/2023)steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem9 months ago

Привіт. Ранковий процес написання повідомлення про пригоди дня, що минув вже стало приємною традицією.

В мене був прекрасний день, не дивлячись на його шалену інтенсивність. Згадуючи цей день розумію, що мені подобається активне проведення часу.

IMG_20230925_174649.jpg

Вид з вікна по дорозі на "ремонтні роботи"

На роботі був незвичний напружений ажіотаж, який потребував як постійної уваги так і чимало фізичних та інтелектуальних зусиль. Вільного часу було вкрай мало. Крім обідньої перерви я встиг кілька хвилин провести за написанням вчорашнього провідомлення та випити каву.

Під кінець роботи друг попросив допомогти по ремонтним роботам, які він розпочав в орендованому приміщенні.

Я не великий майстер будівельних справ, але щось вмію. Принаймні команди виконувати точно можу) По ходу роботи мені навіть почало подобатись. Не дивлячись на грязюку та фізично втому я отримав справжній моральний оргазм. Це ще раз підтверджує істину, що зміна виду діяльності – найкращий відпочинок.

Єдине, через брудні руки і швидку роботу в мене не було часу зробити фото для рубрики «до і після». Ми займались заливанням бетону доріжки до закладу. Порівняння видів було б гарною світлиною до цього повідомлення, але не в цей раз.

IMG_20230925_174525.jpg

Інвентарю багато не буває

До дому я потрапив в 20:00. Швидко взяв ключі від авто і поїхав забирати Мрію з тренування. Вечір пройшов спокійно, часу не вистачило навіть на кілька хвилин, щоб продовжити дивитись першц серію «Володаря перстнів». Можливо сьогодні вдасться знайти трішки більше вільного часу.

Sort:  
 9 months ago 

Thank you, I am very grateful to you

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53