The Diary Game: "2 лікарі"

in Ukraine on Steem5 months ago

Привіт друзі. Сьогодні був шалений день. І є дуже приємна новина, принаймні для мене так точно. Зуб, про який я вчора писав – врятований.

Моєю рятівницею стала мій лікар стоматолог, та про яку я писав, що золоті руки і майстер від Бога. На цей раз нічого не змінилось і вона змогла зробити те, що не змогло зробити 2 інших стоматологи.

Попрацювала на славу. З 2 годин прийому 90% часу вона проходила той канал за який інші фахівці навіть не брались… Як вчасно вона вийшла з відпустки. Правду говорять – Бог любе трійцю. Мій третій візит увінчався успіхом.

На завтра залишилось тільки поставити постійну пломбу і все. Думаю, на це знадобиться до години часу. Навіть не віриться, що ця стоматологічна епопея таки закнчиться.

Весь на радощах, хоч із ниючим, від роздовбаної дісни, болем я примчався в барбер і нарешті поправив свій зовнішній вигляд. Залишилось закінчити закапувати очі, щоб одягнути лінзи і я буду в повному бойовому. Принаймні зовні 🤣🤣🤣

20240515_201831.jpg

По приїзді до дому на мене чекала інша, не менш професіональна лікарка – Меліса (моя кішка). Вона рідко приходить до ліжка і просить, щоб її погладили. То не достойна справа для Королевішни. Зазвичай, таке відбувається коли вона проси щоб її пригостили смачним котячим кормом.

20240515_201825.jpg

Це відбувається по принципу. Ну ладно, вмовили, гладьте трохи, тільки не довго, а потім обов’язково дайте смаколика.

20240515_201807.jpg

Зробив селфі, дивлюсь зараз на нього в процесі підготовки посту і розумію, що як би я не старався тримати свою зовнішність на найвищому рівні мені ще ой як далеко до цієї красуні, якій вся краса і няшність була дана від природи.

Для любителів обличчя Меліси – спеціально зробив крупний план.

20240515_201712.jpg

Зазвичай, Мелісин напад ніжноті триває 3-5 хвилин максимум, а сьогодні вона прямо 10 а то й 15 хв насолоджувалась тим, як її гладять під шийкою, за вушком і по животику. Я тільки радів, від спілкування з моїм кошачим лікарем, зубний біль ставав все меншим і меншим.

20240515_201703.jpg

Підсумки 2023 року

З Україною в серці 💙💛, разом до перемоги!

Підтримайте, будь-ласка, канали переглядом та підпискою:

Zen and Beyond 🪞

Бік Той

Sort:  

Домашні улюбленці часто виступають у формі антистресу і вони відчувають скільки потрібно часу виділити, щоб господарю полегшало ;-)
Ось Меліса і виділила до 15 хвилин часу, щоб господар не тільки дістав задоволення від контакту з нею, а й "загорівся", щоб написати пост про це ;-)

 5 months ago 

Глибока думка, напевно десь так і є.

Взагалі тварини дивують. Наскільки вони відкриті і прямолінійні, що не перестаю ними дивуватись.

 5 months ago 

Зубу аплодисменти)))

Мої малі теж професійні лікарки, щвиденько полижуть або вкусять куди треба))

 5 months ago 

Зубу аплодисменти)))

Дякую, він пручався як міг. Тільки впертість лікаря змогла зламати його захист.

А стосовно твоїх лікарок, вірю. Таке відчуття, що усі тварини уміють сприймати те, що людям і не снилось

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60814.66
ETH 2400.80
USDT 1.00
SBD 2.60