The Diary Game: "18.07.2024 Ще один день"

in Ukraine on Steem2 months ago

Привіт друзі. Сьогодні один із тих днів, коли написання щоденного посту є більше випробуванням дисципліни ніж бажанням поділитися пережитими емоціями…

До вечора день протікав як звичайний день, майже без ніяких особливостей. На роботі було доволі спекотно, як не крути а працювати по 8 годин в день в приміщенні без кондиціонера, майже сонячній стороні це ще те випробуванням на витривалість.

Весь смак сьогоднішнього дня розпочав вже після закінчення роботи.
Закінчивши працювати, зідзвонився з дружиною і зрозумів що буде досить слушно забрати її з торгового центру та провести додатково трохи часу разом.

Приїхавши до торгового центру я вирішив не витрачати даремно свій запас терпіння і відправився в супермаркет за пошуком прохолодного напою для себе, в той час поки дружина робила важливу для неї справу - огляд товарів у цікавих для неї магазинах.

В Сільпо знайшов лимонади Грузії і згадав що обіцяв перепробувати всі смаки. На цей раз вибрав смак «Сітро» і не помилився. Лимонад був дуже смачний, хотілось написати що смак мого дитинства, та моєму дитинстві таких напоїв майже не було, а лимонади які пив я були значно нижчої якості ніж цей…

20240718_175211.jpg

Зідзвонившись з дружиною після її походів я зробив необдуманий крок, коли сказав що чекає на неї біля МакДональдса. В підсумку ми завітали в цей заклад де вона з радістю скуштувала свій улюблений смачнющий Чізбургер, а я насолодився доповнення замовлення по ваучеру у вигляді кока-коли та середньої коробочки картоплі фрі. Люблять я цю картоплю😍😍😍 Як на мене то вона поступається хіба що запечені по-селянські чи тій яку я коштував із черевиною в грузинському ресторані.

20240718_183734.jpg

Прийшовши додому відкрив книгу та прочитав знадцять сторінок Станіслава Грофа, навіть виписав одну із цитат, яку планую додати у вигляді Reels на своїх соціальних платформах, а зараз залишаю ось тут:

Було б ненауково заперечувати незвичайні особливості таких переживань і пов'язані з ними концептуальні труднощі лише через їхню несумісність із прийнятою парадигмою. Ми повинні приймати Всесвіт таким, яким він є, а не нав'язувати йому уявлення про те, яким він має бути. Наші теорії повинні мати справу з усією сукупністю фактів, а не відбирати ті, що відповідають нашій умовній системі уявлень. Поки сучасна західна наука не здатна дати правдоподібне пояснення феноменам типу спіритичних переживань чи досвіду минулих втілень, уявлення містичної та окультної літератури слід розглядати як більш адекватне, ніж думки західних учених, які або не знають фактів, або намагаються їх ігнорувати.

©Станіслав Гроф "Подорож в пошуках СЕБЕ" 1988

20240718_211214.jpg

Після якої цитати мене потягнуло на прогулянку. Температура за вікном значно нижча ніж в приміщенні. Прогрівшіся стіни продовжує зберігати своє тепло, роблячи температуру в приміщенні вищою за температурою назовні🥵

20240718_205819.jpg

Під час прогулянки я поповнив своє медіа сховище як відео так і фото😍😍😍

20240718_205826.jpg

Користуючись можливістю відразу ділюся тими фотографіями, які були зроблені під час цієї вечірньої прогулянки.

20240718_205832.jpg

Коли я так гуляю вечорами по своєму місту я розумію наскільки ж прекрасну у нас Україна і я би було нам всім прекрасно жити, якби ніхто нам в цьому не заважав!!! Важливе уточнення‼ під ніхто я також маю на увазі нас.

20240718_210100.jpg

Щоб ми самі собі не заважали жити. Бо, часом трапляється така думка, що в українському менталітеті є підводний камінь у вигляді вміння створювати собі проблеми на своє п'яту точку своїми ідеями...

І взагалі, на протязі цього дня було таке досить дивне, незрозуміле відчуття, що чогось не вистачає… у поєднанні із незрозумілим хвилюванням… Сподіваюсь, що то так, суб'єктивні відчуття навіяні спекою…

Дякую всім вам за увагу, особливо тим хто завжди дочитує до кінця і залишає свої коментарі🙏


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  
 last month 

Оце так початок ….
Поганий початок …

є більше випробуванням дисципліни ніж бажанням поділитися пережитими емоціями…

Прям засмутив …

Далі тебе спасає те, що ти залишив рік написання слів з цитати.

Станіслав Гроф "Подорож в пошуках СЕБЕ" 1988

Я от коли бачу, що щось побачило світ у рік дракону. Відразу розумію, що то щось тямуще 🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣😂

Під цим и словами фото від якого відвикає щелепа. На скільки ж воно гарне.
Ти вже майже реабілітувався…

створювати собі проблеми на своє п'яту точку своїми ідеями...

О ні, знову вниз.
Що це за ємоційні гойдалки ти влаштував ?

О, Всесвіте, що робиться ???

 last month 

Дякую за дуже цікавий коментар. Тимчасова відсутність тобі явно пішла на користь... Тебе прям таки не впізнати. Хз, чим ти займалась та воно тебе добряче наповнимло... Стосовно 1988, 🤣🤣🤣🤣🤣 то та таємниця, яку вірний дракон береже у своїй скарбничці і коли згадує про неї починає омивати все навколо своїми солоними водами 🤣🤣🤣🤣🤣

Так, фото бомба, останій час люблю гуляти в тому районі.

 last month 

Нічого цікавого не робила. Хіба що добре виспалася. Вчора в вечері заснула і прокинулася в 6 ранку. Мабуть звідти й користь.

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

 last month 

Класні фото, то десь Львівські краєвиди напевно. Архітектура схожа на Львівщину. Ще ось вчора я побачила лимонади у скляних пляшках, називаються "напої Черкащини", майже однакове оформлення. Хочу спробувати на смаки.

 last month 

Ні це Черкаси, будівля взагалі дуже красиво виглядає.

Тепер я хочуу спробувати й такі лимонади

 last month 

О, та Ви шо, не впізнала. У мене родичі на Черкащині живуть і не впізнала місцевість

 last month 

Черкаси активно розвиваються. Можливо саме від того, їх зараз майже не впізнати, настільки вони швидко трансформуються 😍😍😍

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58551.10
ETH 2514.90
USDT 1.00
SBD 2.35