You are viewing a single comment's thread from:

RE: Сузірʼя Дракон.

in Ukraine on Steemyesterday

Шкода що твій пост вже був доданий до конкурсу на топ5 постів. Цей пост яправжній шедевр!!! Поки що Дракон виглядає дуже цікаво і заворожуюче, подивимось як буде далі

Sort:  
 yesterday 

Далі по плану дуже цікаві як на мене теми. Принаймні мені буде в задоволення про них писати. Особливо про символізм дра і драконів у творчості. Багато де зустрічала драконів і це можна скласти в прекрасну картину яка має щось спільне.. Є декілька цікавих «наблюдений» якими хотілось би поділитися.
Також були сни з драконами. можливо торкнусь цієї теми. А ще дракон повʼязаний з алхімією. Писати є про що. Головне натхнення, поки що дракон надихає. І це відчутно мені тому має проявлятися і в дописі…

 yesterday 

Також були сни з драконами. можливо торкнусь цієї теми. А ще дракон повʼязаний з алхімією. Писати є про що. Головне натхнення, поки що дракон надихає. І це відчутно мені тому має проявлятися і в дописі…

Ура!!!, а то я вже підзаскучав за твоїми цікавими дописами на теми символізму. Радий, що дракон надихає.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 69253.24
ETH 2750.52
USDT 1.00
SBD 2.74