You are viewing a single comment's thread from:

RE: Сіріус та його дорожня історія.

in Ukraine on Steemlast month

Отакої, вигріб стусана...
В принципі заслужено.
До буддистів я себе не відношу хоч і поважаю цю релігійну течію чи не найбільше з усіх.

Ти чого прийшов у цей світ ?

не повіриш, та я не пам'ятаю. Мене відправили а інструкції не пояснили 😢

Sort:  
 last month 

не повіриш, та я не пам'ятаю. Мене відправили а інструкції не пояснили 😢

Як не дали інструкції ?
🙄
Інструкція на зірковому небі під яким ти народився 😉😂😅

поважаю цю релігійну течію чи не найбільше з усіх.

Нічого ще трішки і приймеш релігію діо дао.
Зараз доречі поділюсь, щоб хоч знав що приймати.

У дио-дао интересная религия: они верят в Бога, но считают, что он не определён, причём ещё не определён. Дио-дао уверены, что Бог, создавший Вселенную и всех его обитателей, живёт вне времени и является коллективным разумом, в который соберутся со временем представители всех разумных рас — тогда, когда откажутся от материальных тел и станут жить лишь в тонком мире. Поэтому «форма» Бога и то, каким он, собственно, будет, ещё не определена.

 last month 

Відправила і зараз охреніла. Тому що в мене подібні уявлення про релігію 😂😂😂
Основані не на цій кризі.

 last month 

Щось ти сьогодні постійно підохрінєваєш...
Треба зупинятись, а то ж можна охреніти до повної охреняємості...

 last month 

Я вже давно охренівша.
Таке життя 🫶

 last month 

А я все охрініваю та охрініваю... вчора була кульмінація охрінівання.
Так охренів, що навіть вивернуло..

 last month 

Після того як вивертає з часом стає легше. 😅
😅😅😅

 last month 

І не кажи. Чекаю, думаю неодмінно стане :)
На ранок легше - навряд, а от що буде веселіше - 200%

 last month 

Я ж писав що ДіоДао дуже мудра особистість, а ти все ні та ні.
Я противник релігій, тому навряд чи прийму хочаб якусь, при цьому я всіма своїми лапками за віру.
В моїй голові ніяк не вкладеться, чому потрібен посередник, який допомагає спілкуватись "Богом".

 last month 

А шо потрібен ?
Я не знала.

 last month 

Ну як це основний принцип релігії - бути огранізатором спілкування з "Богом".
Ти зараз прикидаєшся і провокуєш мене на довгий монолог?

 last month 

Так який треба посередник ?
Антена ?
Шапочка з фольги ?
Я не розумію ?

 last month 

Ага. Ок. Бажано все й відразу.
Одягаєш гапочку з фольги, вставляєш в неї антену, береш статую Будди і йдеш в християнський храм на сповідь.

А взагалі не приємно от такі от провокації ловити😡

 last month 

Пробач. 😨
Я просто люблю шапочку з фольги робити провідником.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68051.59
ETH 2632.70
USDT 1.00
SBD 2.67