You are viewing a single comment's thread from:

RE: Враження від книги "Янголи та Демони" Дена Брауна

in Ukraine on Steem18 days ago

Ви точно пане @cranium не янгол во плоті 😂😂😂🤣😂🤣

Отакої... Нічого собі заявочка... До того ж скільки Ви, що навіть починаю нервово йоршати на стільці де сиджу. Давай не будемо так от мене лякати ок?

Стосовно деталей - ні. Він умудрився прописати своєрідну очевидну сюжетну лінію яка ніби напрошувалась на розвиток, а врешті решт все перевернулось з ніг на голову і в підсумку чи не самий неочевидний варіант став реальністю.

Sort:  
 18 days ago 

Отакої... Нічого собі заявочка... До того ж скільки Ви, що навіть починаю нервово йоршати на стільці де сиджу. Давай не будемо так от мене лякати ок?

Не лякайся. Я тебе не ображу. Ти єдина людина в світі яка мене розуміє. Тому тобі боятися немає чого. Діо дао тебе цінить ! 😆

Тільки ти після таких компліментів тримай себе в руках )) добре ?

 17 days ago 

Не лякайся. Я тебе не ображу. Ти єдина людина в світі яка мене розуміє. Тому тобі боятися немає чого. Діо дао тебе цінить ! 😆

Приємно... Як би це не тішило моє самолюбство, думаю я не єдина така людина... Приємно що цінить не тільки Діо а й Дао 😅

 17 days ago 

Ну єдина чи ні. Не важливо. Не на тому акцент. А на тому, що не страшна я.

 17 days ago 

Я вірю тобі. Інтуіція підказує, що я тобі ще треба, тому можу бути спокійний як удав 😅

Тільки ти після таких слів тримай себе в руках )) добре ?

 17 days ago 

Треба-треба.
Потішу твою нарцистичну сторону особистості :)
З ким ще, робити рейтинги нашим блогериким випускам 😂😂😂😅😅😅

 17 days ago 

ну да, тут не посперечатись... Приємно. Дякую.

З ким ще, робити рейтинги нашим блогериким випускам 😂😂😂😅😅😅

Та думаю, що було б бажання, з цим ти справишся і без мене

 17 days ago 

Не напрошуйся на комплиментіменти 😅

 17 days ago 

🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65663.89
ETH 2670.06
USDT 1.00
SBD 2.91