You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #32 and Start #33

in Ukraine on Steem3 days ago

Будь-ласка, цей тиждень, точніше участь на цьому тині виявилась досить щасливою. Мої вітання. Якщо будеш готувати щоь із "рідкого" (супчик, борщик чи тд) додай кілька зайвих сушених лаврових листів - ти заслужила 😅

Sort:  
 2 days ago (edited)

Я б з задоволенням носила лаврове листя на голові, а не в бульйоні пардон.
😂😂😂
Куди краще одягтися ось так і пройтися містом.

image.jpeg

Правда ж гарний лук 🧅?

 2 days ago 

Мені більше подобається півник на палочці та жезл. Думаю він був гарним засобом від чуми - люди боялись підходити близько до його власника 🤣🤣🤣

 yesterday 

Кнутом і пряником ;)
Ось воно звідки взялося.
😂🙂🤣🤣🤣
Ну звісно півник не пиріжок з капусточкою, але - я теж за півника.
Хоча від вінця переможця, я не відмовлюсь. Можеш знімати. 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59391.37
ETH 2525.88
USDT 1.00
SBD 2.47