You are viewing a single comment's thread from:

RE: • TОП 5 Українських постів | Відбір 💌

in Ukraine on Steem4 days ago

Дякую, що знайшли цей комент. Дуже приємно 😊
Взагалі приємно, що тебе читають, а потрапити в топ постів то вже як справжня честь...

Sort:  
 3 days ago 

Дякую, що знайшли цей комент. Дуже приємно 😊

Та без проблем 😉

потрапити в топ постів то вже як справжня честь...

Людям подобається ваш контент. Ви вже ветеран ТОП5! 😁

 3 days ago 

Людям подобається ваш контент. Ви вже ветеран ТОП5! 😁

Дякую!!! Як не як досвід не проп'єш. Багаторічний досвіт написання коротких постів, більшість з яких в жартівливій формі - досить приємний та кориснийй навик.

 3 days ago 

Як же мені хочеться написати дещо, та підколоти тебе.
Просто не можливо втриматися..
але я пообіцяла тримати рот на замку. Тому мовчу ….

 3 days ago 

Краще новий пост готуй. Я вже чекаю-чекаю... а його немає.
Де пост? довго ще чекати?

Не можна людейй похилого віку (ой) змушувати так довго чекати 😅😅😅

Ну, все тепер в тебе є моральне право писати будь-які підколи 🤣🤣🤣

 yesterday (edited)

Я краще промовчу, обіцянки треба виконувати.
І не треба тут наголошувати на вашому похилому віці пане cranium.
Вас ніхто не пожаліє!!!
Людині стільки років на скільки вона себе відчуває.
🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
І не треба тут казати, що 88 старі.
А то я за тебе не проголосую на наступному тижні.

 12 hours ago 

🤣🤣🤣🤣🤣

🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
І не треба тут казати, що 88 старі.
А то я за тебе не проголосую на наступному тижні.

Як же швидко змінюється твій емоційний фон 🤣🤣🤣

 12 hours ago (edited)

😵‍💫
Не було такого.
Я стабільна як ( що там у нас стабільне? ) короче, як зміни сезонів.
👍🏻
Ні допишу інше. Як число Пі

 5 hours ago 

В мене тепер саме стабільне це майже "Пі"

завдяки випадковим випадковостям (далі буду скорочувати як ВВ, а то уж дуже часто я їх згадую) тепер для мене саме постійне - слово "після" з маленькою обпискою.

 4 hours ago 

Воплі Відоплясова (також Vopli Vidopliassova, VV та ВВ)
🦧

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58754.61
ETH 2507.93
USDT 1.00
SBD 2.47