You are viewing a single comment's thread from:

RE: Сонце

in Ukraine on Steem2 months ago

Взагалі то ідея була лише поділитися відео.
Але ж треба було написати допис, щоб був якийсь тест.
Тому довелося трошки покреативити.
Думаю на цьому можна закінчувати.

Добре, що взагалі написала. Думаю, в тебе ще той диждень... тому, добре, що взагалі пишеш

Sort:  
 2 months ago 

Диждень?
Це тиждень ?
Якщо так. То Меркурій в ретрограді, а це значить що у мене той тижріч і той тижніч…
А не той диждень….

 2 months ago 

Я з телефона писав а це значить що і без того моя максимальна уважність в написаніі букф була ще гіршою. Так, я мав на увазі диждень, тфу знову, тиждень...

Розшифруй будь-ласка "той тижріч і той тижніч…"

 2 months ago 

То в мене був настрій і я вирішила трохи посходити з розуму :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67358.72
ETH 2619.80
USDT 1.00
SBD 2.68