You are viewing a single comment's thread from:

RE: "My photo memories" contest #29 ||| Конкурс "Мої фотоспогади" №29

in Ukraine on Steem17 hours ago

Щиро дякую за чудовий конкурс. (як знахідка, коли не має нових фото 😅) Я дуже радий що мені вдалось перемогти в конкурсі на цьомуу тижні.

Sort:  
 15 hours ago 

Такому досвідченому автору і конкурсанту, коли учасників лише четверо, то це не так вже й складно 😉. Взагалі то, коли бути учасником клубу хоча б 50/50, і без підтримки топ кураторів (навіть враховуючи призові від інших конкурсів), то винагород лишається як кіт заплакав. Ось що демотивує, а не брак часу

 15 hours ago 

Це я просто доповнив ще коментар @tinochka2. Час хочеться витрачати на речі, які ти робиш недаремно. А коли в конкурсі не надто багато учасників, підтримки немає, о тоді виникають думки перестати його проводити. Бо зі щоденниковими постами особисто для мене ситуація геть інша. Це справді як щоденник, який цікаво буде почитати через декілька років, враховуючи геть кепську ситуацію з пам'яттю на якісь побутові, рутинні речі.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58986.04
ETH 2580.24
USDT 1.00
SBD 2.53