You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #28 and Start #29

in Ukraine on Steem2 days ago

Перед сном я не стану таке дивитись, та дякую що не полінувалась погуглити, знайти і поділитись інфомацією. Мені і приємно і я дуже сильно це ціную ...

Sort:  
 2 days ago (edited)

Я просто залишила посилання вибір за тобою. Хочеш дивишся хочеш ні.
Якби я переглядала все, що мені ось так залишають, ще й повністю.
В мене б дуже сильно піднявся рівень агресії. 🤭🤭
Мабуть на саму себе :)
Що я така лошара, що дивлюся все що мені добрі люди рекомендують 😅🤣
Доля відео мене не цікавить ( буде воно переглянуто чи ні) :) якщо коротко.

 2 days ago (edited)

Ого... А звідки скільки агресії? Це я стільки заробив? ЧИ то моє вміння опинитись в непотрібному місці в непотрібний час?

Мені дійсно цікаво глянути відео і я дійсно ціную, що ти ілишся інками, та не хотіілось нарватись на негатив перед сном і тут на тобі ...

 2 days ago 

Сьогодні ляж спати. А завтра перечитай повідомлення двічі. І можливо тоді воно відкриє для тебе інший посил.

А звідки скільки агресії?

Марс в ♈️

 2 days ago 

Нууу, спати таки пора...
Поки починає хотітись. Обов'язково гляну. Зараз мозок п'яний без вина, не дуже налаштований до символічного сприйняття.

 2 days ago 

Нарешті - йди вже в люлю. А то ти сьогодні забрав на себе всю мою увагу.
Доброї ночі. 🐭

 2 hours ago 

Нарешті - йди вже в люлю. А то ти сьогодні забрав на себе всю мою увагу.
Доброї ночі. 🐭

Після таких слів пересічний візьме і впаде в депресіію, що через нього у когось зникла вся увага. Та я не буду. мені приємно 🤣🤣🤣

 1 hour ago 

Після таких слів пересічний візьме і впаде в депресіію, що через нього у когось зникла вся увага.

Де ж такі чутливі і дбайливі люди ходять ?
Хотілось би походити в таких же місцях 😀

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61682.60
ETH 2986.38
USDT 1.00
SBD 2.51