You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #28 and Start #29

in Ukraine on Steemlast month

Отакої. Цікава історія. Що було б якби ти виграла?

І це був різкий перехід від ми кидаємося з хлопцями один в одного яблуками до поцілунку.

цікаві були ігри... Ми стріляли спеціальним плювачками вовчими ягодами, які потім не відстірваоись 🤣🤣🤣

Sort:  
 last month (edited)

Отакої. Цікава історія. Що було б якби ти виграла?

Ми починали грати на звичайні поцілунки.
І то якась підстава була.
😏
Я не памʼятаю всіх нюансів. Здається я постійно програвала і ставки піднялись.

В нас росли лише яблука та рипьяхи.

 last month 

Блін а я в дитинстві грав на гроші. Хоча, з хлопцями грати на поцілунки думаю було б не так цікаво 🤣

Так треба зібратись, бо як включиться фантазія мене вже буде не зупинити

 last month 

були ще ігри на роздягання.
Але я в таких не приймала участь.
Якщо що. )

 last month 

Як тут не запитати. Чому?
Соромилась? чи розуміла що це провокація, яка з часом може бути використана проти тебе і ти втратиш відчуття власної гідності?

Як на мне люди занадто сильно перймаються стосовно думок інших про них... Пробач, остання фраза не має до тебе ні якого значення. Просто думки лились не встиг зупинитись

 last month 

Нащо збуджувати купу чоловіків, які зроблять так щоб ти програв 😂😂?
Я дивилася збоку на цей треш колись.

 last month 

Складне питання, взагалі то, наскільки мені відомі відчуття жінок, багато хто отримує ще той кайф (насолоду) від того, що від них збуджуються... Та думаю то не всі і, напевно, явнене від всих хто збуджується...

 last month (edited)

Після такої відвертості ти просто забовʼящаний розповісти чі були в тебе тренування в поцілунках 😉?

 last month 

Я перший раз поцілувався в дитячому садку із власної ініціативи і збирався залишатись спати (дівчинку залишали на ніч, була така цікава опція в сільському садочку) а не їхати до дом.

З тренувань - я вчився зав'язувати язиком у вузол маленькі гілочки з вишень, ті на яких висить вишенька

Та прийшли батьки і забрали до дому. А далі мені щастило на прекрасних "вчителів", Найбільше запа'мяталось, як в 7-му класі я влаштував тренування відстаню Львів - Сміла, на другій полиці потяга.

 last month 

збирався залишатись спати (дівчинку залишали на ніч, була така цікава опція в сільському садочку)

В мене шок 😱

З тренувань - я вчився зав'язувати язиком у вузол маленькі гілочки з вишень, ті на яких висить вишенька

знову шок. 😱
А це можливо ? Вийшло ?

Найбільше запа'мяталось, як в 7-му класі я влаштував тренування відстаню Львів - Сміла, на другій полиці потяга.

😱

Ми ще в 7-му кидались яблуками один в одного )

 last month 

А це можливо ? Вийшло ?

Звичано, звичайно.

😱😱😱

Тобі ці смайлики не нагадують Україну?

Не хотів шокувати, думаю правильно зробив, що не продовжив розповідати те, що відбувалось у більш старших класах... І не розповім, таке краще залишати в таємниці.

 last month 

Та я сама собі надумаю…
І таке. Ого го.
Звісно нагадує. Кольори нам треба перевернути. Так як раніше було. Сонце і вода.
Щоб почати цикл творення з початку.

 last month 

Кольори нам треба перевернути. Так як раніше було. Сонце і вода.
Щоб почати цикл творення з початку.

Ухти, я раніше ніколи не зустрічав інформації, що в країни кольори були перевернуті...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 54933.05
ETH 2284.16
USDT 1.00
SBD 2.31