You are viewing a single comment's thread from:

RE: Співбесіда

in Ukraine on Steem7 days ago

Мої вітання. Сам той факкт, що Ви довго не вагались і прийнли рішення - це вже правильне рішення. Ніщо так не мучить як невизначеність. Чим її менше тим краще. Крім того, завжди краще щось зробити, навіть якщо доводиться трохи пошкодувати, ніж не зробити і розуміючи, що можливість вже втраена шкодувати все життя.

Ще раз мої вітання.

Sort:  
 7 days ago 

Ще раз мої вітання.

Дякую 🙂.

Ніщо так не мучить як невизначеність.

Це точно. Із самого початку, коли я розіслав резюме у три компанії і всюди попередньо сказали, що я підходжу, я ламав собі голову як вгадати куди найкраще піти. Але виявилося, що все не так просто, і вибір довелося робити простіший.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61634.81
ETH 2971.21
USDT 1.00
SBD 2.49