You are viewing a single comment's thread from:

RE: "А у вас є?" - для конкурсу "Мої фотоспогади" №26

in Ukraine on Steem2 months ago

Ммм... Це також приємно... Люблю коли хтось ззаду...
Піднажми, ладно в мене з часом і умовами біда, а тобі що заважає взяти перше місці на цьому тижні? Ще ціла ніч попереду.

Sort:  
 2 months ago 

Ммм... Це також приємно... Люблю коли хтось ззаду...

Ти зараз серйозно ?
😳😳😳
😳😳😳
Мені цікавий міжнародний рівень.
😂
А там важко отримати золото. Тому не буду лишати тебе твоєї корони. 👑

 2 months ago 

Мені цікавий міжнародний рівень.
😂
А там важко отримати золото. Тому не буду лишати тебе твоєї корони. 👑

Важко? Я б не сказав, та на це потрібно багато часу, якого зараз не має та і гарного співрозмовника...

Ти зараз серйозно ?
😳😳😳
😳😳😳

Як знать ...

 2 months ago 

Блін. В мене завжди якісь пошті асоціації в голові.
На слова - ззаду.
З третього разу лише зрозуміла про що ти.
Вибач.
Ти ж не крутишся проти часової стрілки кожен ранок, то й зрозуміло, чому часу немає. Та й гарних співрозмовників. Час же нікого не щадить..

 2 months ago 

О, крутіння проти годиникової стрілки... Я за нього й забув. Як в тебе з ним справи. Практикуєш?
Вже якийсь час відмотала назад? Чи хочаб зупинила на мить?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61547.52
ETH 2377.14
USDT 1.00
SBD 2.58