You are viewing a single comment's thread from:

RE: "А у вас є?" - для конкурсу "Мої фотоспогади" №26

in Ukraine on Steem2 months ago

Ух ти, як ти віддслідковуєш?
ПОділись ресурсом де це можна передивитись. В мене зараз напружений відрізов реального життя, тому всі коментарі і час тут- це відірванийй час у свого сну і рідних, які хочуть проводити спільно час.

Це не виправдання, це приклад того, що я почав акцентувати увагу на більш важливі речі.. та це не списує мене з рахунків. Стосовно активності, на цьому тижні я запалю 🔥🔥🔥

Sort:  
 2 months ago 

https://s7ventech.com/steem/

В спільності українській є посилання. На цей ресурс.
Ти був на першому місці.

IMG_4883.jpeg

Зараз же, ти десь набагато набагато нижче. Пʼятниця. Всі активувалися…
Мені то всерівно чим ти займаєшся. Але не хочеться, перегнати тебе на цьому тижні…
Мені буде не зручно.
Тому я надіюсь ти все виправиш.
Але все ж вибір за тобою. І звісно сімʼя завжди має бути на першому місці. Але я все ж ….

 2 months ago 

Я цілий день прожив оффлаййн, приййшов, сів і думаю ну тут мінімум 50 поїнтів треба буде до діо наздоганяти, і що я бачу в підсумку?

image.png

дякую за ресурсс🙏

Де конкуренція??? Ти що, все добре?

 2 months ago 

У мене все добре.
Після твого вчорашнього повідомлення я зрозуміла, що наступати тобі на пʼяти куди приємніше ніж стояти до тебе спиною..тому сказала своїм коням, дуже не розганяти колісницю.

 2 months ago 

Ммм... Це також приємно... Люблю коли хтось ззаду...
Піднажми, ладно в мене з часом і умовами біда, а тобі що заважає взяти перше місці на цьому тижні? Ще ціла ніч попереду.

 2 months ago 

Ммм... Це також приємно... Люблю коли хтось ззаду...

Ти зараз серйозно ?
😳😳😳
😳😳😳
Мені цікавий міжнародний рівень.
😂
А там важко отримати золото. Тому не буду лишати тебе твоєї корони. 👑

 2 months ago 

Мені цікавий міжнародний рівень.
😂
А там важко отримати золото. Тому не буду лишати тебе твоєї корони. 👑

Важко? Я б не сказав, та на це потрібно багато часу, якого зараз не має та і гарного співрозмовника...

Ти зараз серйозно ?
😳😳😳
😳😳😳

Як знать ...

 2 months ago 

Блін. В мене завжди якісь пошті асоціації в голові.
На слова - ззаду.
З третього разу лише зрозуміла про що ти.
Вибач.
Ти ж не крутишся проти часової стрілки кожен ранок, то й зрозуміло, чому часу немає. Та й гарних співрозмовників. Час же нікого не щадить..

 2 months ago 

О, крутіння проти годиникової стрілки... Я за нього й забув. Як в тебе з ним справи. Практикуєш?
Вже якийсь час відмотала назад? Чи хочаб зупинила на мить?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62241.82
ETH 2433.73
USDT 1.00
SBD 2.57