You are viewing a single comment's thread from:

RE: Скромне святкування золотого весілля

in Ukraine on Steemlast month

Ще й як може і це дуже гарний приклад, я відразу й не помітив. А як може бути що літери одні і тіж, а зміст різний?

замок

Наприклад, хотя, думаю ти і так зрозуміла.

Sort:  
 last month 

Ну так відкриваєш замок 🔐 і ти в 🏰 :)
Між замком і замком лише поріг 😅😂

 last month (edited)

🏗️ кран піднімає плити
І кран піднімає воду 😂😅😅😅
Трошки граюся щоб у тебе було багато роботи. Відповідати на брєд)

 last month 

Це більш схоже не "словєсну окрошку" а не на брєд...
На Брєд я не відповідаю, на роботі навчився, я його тільки слухаю і записую

 last month 

О, крошка, ти записуєш ?
🌷

 last month 

Так, на роботі по іншому не можна. Я чато чую такі речі, що без записуванні їх дослівно на наступний день вже не вдається повторити, а через роки тим більше...

Тебе я не заисую, не бачу сенсу, ти ще той Локі, краще насолоджуватись спілкванням

 last month 

Тебе я не заисую, не бачу сенсу, ти ще той Локі, краще насолоджуватись спілкванням

Якби ти й дуже хотів це зробити, то це був би лише даремно витрачений час і сила.
Без сенсу…
А ще кількість повідомлень просто мішок без розміру …
За своїм змістом відносно не суттєвий.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59207.00
ETH 2507.08
USDT 1.00
SBD 2.53