You are viewing a single comment's thread from:

RE: Скромне святкування золотого весілля

in Ukraine on Steemlast month

То ананас? Ти думаєщ, що скоро все буде Ананас???
Що ж тут доброго, я не хочу щоб все було ананас... Мені і так подобається 🤣
Якщо серйозно. Коли кажуть А, то за етикетом прийнято казати Б

Sort:  
 last month 

Яка я огидна падлюка - плювати мені на етикет, не хай цими нормами інших в рамки заганяють. 🤣🤣
А чим тобі вже ананаси не подобаються 🍍
Що їх ріжуть кільцями?

 last month 

Яка я огидна падлюка - плювати мені на етикет, не хай цими нормами інших в рамки заганяють. 🤣🤣

це більше схоже на я/тінь. Хотів спочатку написати тінь, та завагався 🤣🤣🤣

 last month 

Ну це ж провокація щоб я продовжила )))
Хай буде тінь.
😆

 last month 

А тіней 2 буде не може, тому лінь - це лінь 🤣

 last month 

Ну як так.
Одна буква різниці і вже інше слово.
Так не може бути.
😟

 last month 

Ще й як може і це дуже гарний приклад, я відразу й не помітив. А як може бути що літери одні і тіж, а зміст різний?

замок

Наприклад, хотя, думаю ти і так зрозуміла.

 last month 

Ну так відкриваєш замок 🔐 і ти в 🏰 :)
Між замком і замком лише поріг 😅😂

 last month (edited)

🏗️ кран піднімає плити
І кран піднімає воду 😂😅😅😅
Трошки граюся щоб у тебе було багато роботи. Відповідати на брєд)

 last month 

Це більш схоже не "словєсну окрошку" а не на брєд...
На Брєд я не відповідаю, на роботі навчився, я його тільки слухаю і записую

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59007.15
ETH 2493.89
USDT 1.00
SBD 2.46