You are viewing a single comment's thread from:

RE: Призи за активність №32

in Ukraine on Steem2 months ago

Дякую за винагороду!!! На цьому тижні боротьба була на дуже насичена. Думав що @diodao зкине мене з пальми лідерства. Якщо б можна було порахувати кількість коментарів, то я поступився, єдине що врятувало мою перемогу - обмеження в 120 символів на коментарі, що рахуються. То ж, можу порадіти

kakashi-dancing.gif

Sort:  
 2 months ago 

Мені цікаво спостерігати за рейтингом щотижня і дуже цікаво дізнатися хто ж врешті змістить з першого місця багаторазового чемпіона 😀.

 2 months ago 

Є тут одна, нова учасниця, сам привів, тепер не впевнений чи впораюсь з її постійним коментарями, що лються беззупино прямо як мої 😅 В будь-якому разі активність значно оживилась

 2 months ago 

🤣

 2 months ago 

Ти згідно з рейтингом набагато балів попереду. Не розумію чому ти так переживаєш?

 2 months ago 

Я тебе знаю. Якщо ти захочеш "взяти лавровий вінець" то в мене банально не вистачить часу... Можливо із-за цього. КРім того я очікував що сьогодні зможу добратись до ПК уже в той час, як треба буде лягати спати...

 2 months ago 

то в мене банально не вистачить часу...

Я взагалі в шоці, як ти встигаєш мене наздоганяти й переганяти в рейтингу активності. Особливо цей тиждень. У мене просто Пік активності. А ти заходиш, здається на годину перед сном, пишеш допис і вже в першій трійці найактивніших по сайту. Це прямо якийсь феномен. Що взагалі не піддається ніякій логіці.

 2 months ago 

Що тобі тут відповісти. Я стараюсь кожний коментар доводити до логічних

12 0?
чи?
17 0?

символів, крім того я ніколи не видаю свої коментарі, моживо саме це допомагає мені. Та і маленькі секретики є, які ти знаєш... Якось так

 2 months ago 

Та я все розумію. Але як це все зробити за годину.
І знайти ті слова на дану кількість символів. І не писати при цьому повний брєд. Ну короче мої аплодисменти тобі.

 2 months ago 

Я довго йшов до цієї майстерності 🤣🤣🤣
7 років, майже щоденних тренувань, щоб навчитись швико і цікаво писати коментарі...
напевно, вже пройшла необхідна кількість годин (10000) щоб я відточив цей навик до майстерності...

 2 months ago 

Зайшла в статистику з цікавості. І в мене в тричі збільшились 👀 очі. Я нічого не плутаю, це загальний рейтинг? І ти на першому місці ?
IMG_4883.jpeg

 2 months ago 

Тепер і в мене збільшились. Всього 11 очок відриву. Ой, боюсь на цьому тижні я буду ззаді тебе ... Тут головне не почати пошлити... Борюсь з собою як тільки можу...

 2 months ago 

Ну, я намагатимусь зменшити активність, щоб все-таки ти стояв до мене задом 😳

 2 months ago 

Отакої, один пошлий жарт і все ти здаєшся?

не схоже на тебе... Та пост про Фаритона дорогого вартий, якщо для його написання довеось пожертвувати коментарями - то це було дуже мудре рішення

 2 months ago 

Фаетон тут не при чому )
Просто я люблю коли змагання чесні. І так як у мене більше часу даю тобі фору. Ти зараз вже відчуваєш що перемога у тебе в кишені. Розслабляєшся а потім я намагаюся замість тебе попасти в дамки.

 2 months ago 

Розслабляєшся а потім я намагаюся замість тебе попасти в дамки.

Ну в даамки я ні як... Ну його на... тка перемога, якщо для неї доведеться дамкою ставати. Краще вже кайф від участі

 2 months ago 

Ох які рухи попкою 😂😅
ྀིྀི

 2 months ago 

О, бачиш скільки цікавого в аніме...
🤣 Може хоч заради ось таких от поп його варто дивитись ? 🤣🤣🤣
Це так, спроба в черговий раз проломити стіну, просто в тему , не зміг втриматись

 2 months ago 

Та ну тебе.
Я ще памʼятаю з твого Наруто - давній секретний прийом з двома пальцями, від споглядання якого я була в шоці 😱
Моя психіка подібного не витримає і піде з дому.

 2 months ago 

Як знаєш 🤣🤣🤣

 2 months ago (edited)

Я інколи дивлюся фільми і прям фізично відчуваю ту біль яку переносять головні герої
🤣🤣🤣😅
Мені таке не можна дивитися 🤣🤣😅

 2 months ago 

Це твоє право. Та там скільки сю.жетних ліній, які так мега цікаво переплетені. Чого тільки варта розв'язка... Де стародавня богиння, чимось схожа на локі, намагається всосати всебе силу 9 хвостатих звірів і помісити увесь всесвіт у Безкінечне цукуйомі - стан в якому все людство впадає в сон, а поки спить з нього висмоктують чакру. Ось більш детальний опис -

https://naruto.fandom.com/ru/wiki/%D0%91%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B5_%D0%A6%D1%83%D0%BA%D1%83%D1%91%D0%BC%D0%B8

Знайшов відрізок, як приблизно це все виглядає

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=UU1skqwqWtg&ab_channel=Fenrir

 2 months ago 

Мій архетип це - осел. 🫏
Так, що краще забити і не мотивувати мене дивитися аніме, ослика можна мотивувати щось робити, лише повісивши перед його носиком моркву на палиці.

IMG_4884.jpeg
Ти ж знаєш цю історію ???
Так ось, в наруто, немає морковки. Так що ослик не мотивований щось робити, коли йому це невигідно, а йому це не вигідно.

 2 months ago 

Ооо, дякую за підказку. Тепер я вкурсі що мені робити. Що для тебе морковка, які речі тобі цікаві?

За наруто скажу ще той + що там є розуміння енергії, чакри та найважливіше - приклад того як маленький мальчик вчиться вживатись із страшним демонічним Лисом, який живе в ньому в середині...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61238.93
ETH 2454.57
USDT 1.00
SBD 2.59