You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #26 and Start #27

in Ukraine on Steem2 months ago

І ще, це погоду щось в повітрі, заразне...
Я тепер сам сиджу і думаю що все що я роблю нічого не варте і треба дорослішати...
Що там планети кажуть з цього приводу? а то якось прямо піднакрило...

Sort:  
 2 months ago 

То з Африки циклоном принесло.
😂
Надіюсь пройде.

Всі бігають за тінню по прогнозу зірок. 😂

 2 months ago 

Ооо, дякую а то я вже почав хвилюватись що то заразно і явід тебе підхватив, а якщо циклон - то пройде :) Важко сказати коли, хочеться щоб ще вчора, та пройде...

 2 months ago 

Зробив тут з мене інфекційну ☹️☹️☹️☹️🥲🥲🥲зараз заллю тебе солоною водою, так що сідай у робоче крісло в надувному 🛟 Колі 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲😭😭😭😭😭

 2 months ago 

Це ти так про мокруху? Хоча так краще, бо якби ти написала, що зробиш мені мокруху я б куди більше розхвилювався і довелось би надягати памперса, а цо ой як не зручно в таку спеку.

 2 months ago 

Та ні. Просто хотіла тебе остудити.
В давньому Єгипті завжди в такі жаркі дні боялися інфекційних хвороб. Думаю може ти там жив в минулому житті. І оце той страх включився. Остужу тебе морем сліз.

 2 months ago 

Тоді дякую, правда терпіти не можу коли хтось плаче. Десь в середині вмикається перемикач і я почина намагатись грати роль рятівника... Щось я багато написав того чим можна буде у вмілих ситуаціях маніпулювати...

 2 months ago 

Ха-ха-ха - зловіщий сміх.

Треба буде кожен ранок плакати й відсилати тобі відео.

Сам себе здав.

А я ж ще те Локі, так люблю розважатися і робити маленькі капості.

 2 months ago 

Треба буде кожен ранок плакати й відсилати тобі відео.

Тобі самій не смішно? 🤣🤣🤣🤣🤣

Чомусь мені здається що твоєму Локі слабо таке зробити...

 2 months ago 

😂😂😂

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59431.63
ETH 2320.14
USDT 1.00
SBD 2.50