You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #26 and Start #27

in Ukraine on Steem21 hours ago

Цікаво, Єгептияни давно вже описали те, що я постійно блукаю у снах інших... От тільки чому я рідко пам'ятаю свої сни... Це так риторичне питання.
Цікава відповідь АІ, і питання класне. Дякую.

Sort:  
 21 hours ago 

З тобою працюють як з Долорес просто. 😂😂😂
Якщо дивився відео зрозумієш.
Повір прокидаючись вона не памʼятала того ;)
Лише згадувала підсвідомо, щось. Мабуть.

 9 hours ago 

Що тут скажещ
Там в серіалах різного понавигадують, а ти береш це все і намагаєшся поєднати.
У такого підходу не завжди гарні наслідки. Кукуха таки може злітати, якщо не овити суть.
Тебе втрачати не хочеться, з ким ще так буду переписуватись
?

 9 hours ago (edited)

Я розумію різницю між серіалом і дійсністю.
Просто використовую візуальні медіаресурси як натхнення і спираючись на них сама займаюся написанням дописів.
Це не значить що я дійсно вважаю себе роботом. Але зізнаюсь деякі фрагменти серіалу резонують з моїми уявленнями про світ.

На мій погляд багато людської творчості ілюструє процес індивідуації. Тому, суть в ній є.

Люди опираючись на цей процес додають свою фантазію і творять. Я не можу сказати що це так на всі 100% це лише інтуїтивне бачення. Можливо не вірне. Але …
Поки що я вірю в це.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64535.04
ETH 3462.08
USDT 1.00
SBD 2.49