You are viewing a single comment's thread from:

RE: Трикстери в творчості.

in Ukraine on Steem2 months ago

Рука-лице. Як таке можна не помітити. Не буду вирізати. Напишу таймкоди

7:00 - 7:40 (взагалі мега крутий діалог, ідеальний приклад психологічного насилля)

Sort:  
 2 months ago 

Рука-лице. Як таке можна не помітити.

За руку і лице нічого не зрозуміла.

Але тінь між 6 та 0 на обкладинці відео багатозначна. 🤪

Я б того Ніла взагалі стерла б у порошок. На її місці.

 2 months ago 

Рука-лице - це текстовий опис ось цього емодзі 🤦‍♂️, таки довелось його шукати.

Ух ти, я цього й не бачив... Як ти писала: "Це ж треба памʼятати такі нюанси."

Я б того Ніла взагалі стерла б у порошок. На її місці. - не сумніваюсь 😅🤣🤣🤣

 2 months ago 

Памʼять штука, яка робить там сама собі якісь дефрагментації, зі мною не обговорюючи, що вона там вирішила стерти, а що залишити.

Я б того Ніла взагалі стерла б у порошок. На її місці. - не сумніваюсь

Хоча я робила як Ніл)))
😂😂😂
І навіть ділилася з благовірним творчістю.
😂😂😂

 2 months ago 

Ого, також малювала?
То є таланти, про які ти ще не розповідала,
чи ти розповідала про тих(того) хто сниться? Заінтригувала знатно. І спека на другий план відійшла...

 2 months ago 

Ні. Не малювала. Інша творчість. Не важливо. 😅😂😂
А то я вже жалію , що написала 😅😅😅😳😳😳

 2 months ago 

Не важливо. 😅😂😂
А то я вже жалію , що написала 😅😅😅😳😳😳

Ти ж розумієш наскільки мене зараз розриває цікавість. А скільки питань крутиться. Ладно. Не хочеш писати, значить не важливо 😅

 2 months ago 

Дякую всесвіту та Олексію, за те, що була почута)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57687.08
ETH 2333.23
USDT 1.00
SBD 2.36