You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #24 and Start #25

in Ukraine on Steem2 months ago

Це цікавий факт, думаю ідея для одного з сюжетів Льодового періоду була запозичена саме звідси... З іншої сторони, 4000 років це не так і мало...

Sort:  
 2 months ago 

Не мало, але це насправді час зафіксований вже у письмовий джерелах. Тобто теоретично могли бути люди, котрі бачили мамонтів і могли залишити про це якусь письмову згадку.

 2 months ago 

Думаю мамонти так довго жили, бо люди до них не могли спокійно добратись. Не даремно це був острів в антарктиці... Думаю, доберись до них люди ... їх життя б значно вкоротшало. А можливо саме так і трапилось

 2 months ago 

Не даремно це був острів в антарктиці

В Арктиці. Антарктика на протилежному кінці світку 😄😄😄. І там вони точно б не вижили, та й не могли існувати в принципі. Так, колись Антарктида не була покрита льодом, але це було десятки мільйонів років тому.

 2 months ago 

Подумаєш, полюси переплутав, з ким не буває 🤣🤣🤣

По ходу я дуже давно не дивився діскавері чи тодібні відео. Аж трохи соромно стало

 2 months ago 

Я колись дуже любив дивитися подібного типу канали, та й зараз можливо і дивився б, якби мені трапилося коли перемикаєш канали (це буває рідко, хіба з малим сиджу (чи точніше переважно ходжу 😄). Але в інтернеті воно якось мені саме підсовує подібну інформацію, алгоритми знають, що мене цікавить.

 2 months ago 

Та да, ці алгоритми підсовуть саме те, що завжди було цікаво. Часом здається, що вони краще знають що мені потрібно ніж я сам

 2 months ago 

Насправді це не так вже й погано, навіть у рекламі, а то іноді вони збиваються і починають таке підсовувати, що ти починаєш скучати за "своєю" рекламою

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58416.09
ETH 2514.67
USDT 1.00
SBD 2.34