You are viewing a single comment's thread from:

RE: Маленький тест на перевірку інтуїції.

in Ukraine on Steem2 months ago

По коментарям я вже бачу, що трохи пролетів, та я за чесну гру (принаймні в останій час 😅) тож було досить цікаво взяти участь. Мене трохи збив з пантелику півень з мультфільму Брем. Музиканти. І я вже почав далі підбирати методом виключення.

Sort:  
 2 months ago 

Не засмучуйся я б теж пролетіла.
Асоціацій з гербами ніяких немає.
Тому завдання справді було складне, і це моя вина, що я погано попрацювала з ідеєю.
Все ж таки допис має полежати і ідея проаналізуватись. І мали б бути як важкі так і легкі варіанти.
В любому випадку, я буду вчитися на таких помилках, і можливо колись стану розумнішою.
А може й ні. 😞😂

 2 months ago 

В любому випадку, я буду вчитися на таких помилках, і можливо колись стану розумнішою.
А може й ні. 😞😂

Тут складно відповісти, як на мене то ти ще та "розумниця", яка тільки прикидається "блондинкою"

 2 months ago 

На мій погляд прикидатися блондинкою це - найрозумніша в світі ідея.
💡- світла голова завжди в моді.

 2 months ago 

💡- світла голова завжди в моді

🤣🤣🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61882.63
ETH 2581.51
USDT 1.00
SBD 2.56