You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game: "Реалізація обіцянки"

in Ukraine on Steem4 days ago

На рахунок креаивності - 100%

Саме цікаве, що ми колись створювали:
2 поверховий будинок в скалі із скляною панорамною стіною, щоб бачити усю красу графіки

Sort:  
 4 days ago 

Круто ))) 🤘😍

 3 days ago 

Я бачу, що ти вже заскучала з моєю аактивністю мережі...

Як думаєш, навіщо будувати абсолютно круглий будинок та ще й майже у лісі, та обвішувати його камерами з усіх сторін?

 3 days ago (edited)

Всі три 3️⃣ показники вказують на слово - безпека.
Круглий будинок - без кутів об які часто травмуються.
Камери - теж про те, щоб моніторити та бути в безпеці.
Ліс - подалі від найнебезпечніших ссавців планети - людей. Ну або щось «скрити» від їх очей.
Опис прямо як образ самості схований в нашій підсвідомості. 😂

 16 hours ago 

подалі від найнебезпечніших ссавців планети - людей. Ну або щось «скрити» від їх очей.

І я так думаю, цікавий будиночок так і притягує...

 15 hours ago 

То це твій ? 😂😅

 5 hours ago 

Та ні, не мій. Я навіть не знав чі це. Та зізнаюсь, я б радістю вирвався із сучасного ритму життя в лісок на тиждень-два.

Цей будиночок біля моєї роботи і чимось виділяється

 4 hours ago 

🌬️

Хто щастя зичить бідакам
І волелюбний сам,
Сідайте в коло – розповім
Про Робін Гуда вам.
Він за найкращих друзів мав
Знедолених усіх,
А багачів на смерть лякав
Його мисливський ріг
Тринадцять літ Роб славно жив
У лісовій глуші.
Розбійник долею він був
І лицар – у душі.

 3 days ago 

Я бачу, що ти вже заскучала з моєю аактивністю мережі...

Що ж поробиш. Промоніторила, що ти є по вечорам, от і чекаю тебе, такого незамінного :)
Та твого приходу після того як сяде сонце, та виключать світло ….

 16 hours ago 

Та твого приходу після того як сяде сонце, та виключать світло …

І до тебе в гості заглядаю?. Хоч нічого там такого (за що може ути соромно😅) не роблю?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60880.32
ETH 3371.93
USDT 1.00
SBD 2.52