You are viewing a single comment's thread from:

RE: Оріон та відродження Сонця.

in Ukraine on Steem8 days ago

Дуже цікавий та зрозумілий (а це не завжди легко виходить) допис.

Сподобався "Ай ем бі бек". Класика - безсмертна.

Sort:  
 8 days ago 

Так Оріон безсмертний )))

А термінатор копія 😂😂😂😂

 7 days ago 

Ага, длійшло, це оріон наполовину опущений за гризонтом як термінатор в лаву

Гарна аналогія, зовсім не очікуванна. Якби не тикнула носом я б так і не зрозумів.

 7 days ago 

Так вона не зрозуміла…
Але коли наштовхуєшся декілька разів то на руку термінатора, а потім на руку Оріона, то якось воно уподібнюється …і думаєш , ну мабуть не просто так 🤣

 8 days ago 

Дякую,☺️ 🥭
Мабуть години 3 пішло на написання, хоча тема легка - тому мабуть й вийшло зрозуміло 😂

 7 days ago 

Мабуть години 3 пішло на написання

Чому так довго?

 7 days ago 

Не знаю. Так вийшло. Планувала інші міфи про Оріон написати. А вийшло що вийшло.
Я не поспішала, світла не було…розтягувала задоволення.😆

 7 days ago 

Дуже гарно вийшло, молодець, що написала те що звалося в фантазії. Таке можна і треба підсвічувати 😉

 6 days ago 
 5 days ago 

Цікаве дослідження. Дякую, що поділилась. В цю ж тему, люди вже дуже давно активно, в багатьох навколонаукових працях описують багато яскравих прикладів того, як людям вдається у нах бачити своє майбутнє, чи, можливе майбутнє ...

 5 days ago (edited)

Я також бачила віщі сни, причому з чіткою вказівкою на небезпеку, вказували мені якісь мультяшні персонажі на жовтий колір на підземному паркуванні.

Але ж тільки коли це сталося я просто оліхтаріла від того, наскільки там все було зрозуміло, по символах, але до - скласти цю головоломку було неможливо, і я ж в своєму репертуарі, ще й сумнівалась чі це не прояв моєї уяви…

 5 days ago 

Цікаво.

отакої, як мені так "просто повір", а сама собі не віриш...

Ти того, починай вірити собі, кому ще як не собі 😅

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 61014.18
ETH 3412.53
USDT 1.00
SBD 2.52