You are viewing a single comment's thread from:

RE: Призи за активність №27

in Ukraine on Steem2 months ago

Чесно, я з тих, хто робить так

https://www.tiktok.com/@shotam.info/video/7251251776861637894

тим більше, що ти мені не конкурент 😅😉

Sort:  
 2 months ago 

Тоді астрологія не працює. Тому що зодіакальні овни - це архетип воїна.

Не конкурент тому що, я ні з ким не змагаюся. Це правда.
Я роблю лише те, що приносить мені задоволення.

 2 months ago 

Тоді астрологія не працює. Тому що зодіакальні овни - це архетип воїна.

ну може трошки

Не конкурент тому що, я ні з ким не змагаюся. Це правда.
Я роблю лише те, що приносить мені задоволення.

і це також

 2 months ago 

Знайшла за градуси. Там шизотеричне пояснення. Написано без помилок.
Скину в тєлегу.

 2 months ago 

Дякую.
Стосовно птиць - чекай звістки. В моєму уявлені - ластівка = звістка.

В більшості випадків - позитивна... Цікаво, яка звістка летить до тебе...

 2 months ago 

Я не асоціюю свої сни з собою.
Я вважаю, вони для творчості.
Хоча б тому, що мені сняться сузір"я про які я пишу....

Ті що між ластівкою, були про пояс Оріону...

А якщо б асоціювала вже б вважала себе якоюсь падшою душею...))))

А коли, писала про тільця, думала б, що я помру.
І хоч іноді, переживання є - типу, надіюсь це не про мене, поки що, збулось лише про виключення світла ))))))
Ну і ще один.
Але там особисте.

 2 months ago 

Зрозумів. Закрив тему, та я б не відкидав теоретичну можливість інтерпретації ластівки у сні як звістки, хочаб через те, що я так довго та нудно на це роблю акцент 😅

Хто зна, можливо моя Ф. це не тільки мій міст ...

 2 months ago 

Травка зеленеет, солнышко блестит.
Ласточка с весною в сени к нам летит.

Звідси : лас• це звісно хороша звістка, в вірші вона говорить, що прийшла весна.
І не виключай цю інтерпретацію.

 2 months ago 

Якщо ти про ту весну, яку всі чекають як дива - то я всіма частинами тіла ЗА!!!

Подивимось, час все розставляє на свої місця

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59010.30
ETH 2515.57
USDT 1.00
SBD 2.45