Sort:  
 last month 

Дякую. Мені приємно, що ти її оцінив ) Не хочеш долучилися до конкурсу ?

 last month 

Хочу, та не впевнений, що знайду час на те щоб взяти книгу до рук. Зараз з вільним часом взагалі біда.

Навіть на коментарі не завжди вистачає часу

 last month 

Щоб час йшов довше треба постійно дивитися на годинник 😂

 last month 

Ох і лайфхак. А коли ж справи робить? Дивитись можна дуже довго та з цього нічого не змінюється 🤣

 last month 

Я не вірно виразилася 😅

Коли ти чекаєш когось і постійно дивишся на годинник скільки пройшло часу час іде повільно.
Коли треба багато чого встигнути ти не дивишся на час, тому що тобі його й так не вистачає, і він пролітає.
Але якщо фіксувати скільки пройшло часу, спокійно звісно, а не думаючи, ой я не встигаю, відчуття часу має збільшитись.
Я не перевіряла. Але я такі теорії люблю )))

 last month 

Не знаю як це вплине на кількість зробленого. Та ти ж лише за час писав 😅😂

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67685.37
ETH 3498.92
USDT 1.00
SBD 2.71