"Серпень 2022 року" пост для конкурсу "Мої фотоспогади" №28

in Ukraine on Steem8 days ago

Привіт друзі. Сьогодні я хочу в останній момент встигнути влізти у відправляючийся потяг - конкурс "My photo memories" contest #28 ||| Конкурс "Мої фотоспогади" №28 і поділитися фотографіями зробленими в аналогічний період серпня 2022-го року.

Навіть не віриться, що з того моменту прийшло всього два роки. За ці 2 рокив моєму житті трапилися неймовірні кардинальні зміни та перевтілення…

Хоча, саме в той момент (серпень 2022) уже були явні знаки того, що попереду нпа мене чекає стрімке падіння, після якого вже розпочався мій процес становлення того «Я» яким, я зараз являюсь…

5314762527332229342.jpg

На цих фотографіях ми з сином прекрасно проводимо час на прогулянці по парку Сосновий Бір. Я дуже гарно пам'ятаю той день, коли ми гуляли і пам'ятаю що в той момент я робив все, заради того щоб кожного дня мати можливість насолоджуватись спілкуванням з сином. В мене добре виходило. Принаймні з цього серпня я тримався більше ніж півроку…

5314762527332229338.jpg

На той момент я жив в трьох кілометрах від парку де ми гуляли. Добряче накатавшись на роликах син втомився і попросив донести його додому на плечах. Я погодився і тренуючи свої дисципліну і витривалість доніс його додому так ні разу не зупинившись…

5314762527332229341.jpg

Дивлюсь на ці ролики, розумію що на наступне свято (напевно на цей Новий Рік) я подарую сину нові ролики, так як ці квадри уже стали на нього малими…

5314762527332229340.jpg

Ці фото. Я вже раніше публікував на блокчейні Хайв, який на мою думку зараз в чисту програє конкуренцію зі Steemit. Така взаємодії як на цій платформі Хайв і не снилась…

5314762527332229339.jpg

Ах да, на цій фотографії я ще зовсім без бороди і в окулярах. Мій життєвий шлях з бородою почнеться тільки через півроку, а окуляри на лінзи я зміню ще пізніше.

На цьому треба закінчувати процес пригадування, та все ж таки повідповідати сьогодні хоча б на частину тих коментарів, які висять на мені. Як-не-як, завтра треба підводити підсумки конкурсу питань АІ, для цього я обов'язково повинен переглянути коментарі усіх учасників😅😅😅

Всім дякую за увагу🙏 Гарних вам вихідних😉


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  
 7 days ago (edited)

🌈🌈🌈🌈

 7 days ago 

оце спитала. Ящо хтось і знає відповідь на це питання то тільки Ти.

 7 days ago 

Я видалю коментар. 🤣😂😂

 8 days ago 

Взаємодію роблять люди, було б бажання. А спогади справді стають з часом ціннішими. Або просто ми забуваємо все погане і лишається в пам'яті все більше і більше хорошого, через особливість нашої людської природи. Мабуть ми були б геть іншими, якби пам'ятали абсолютно все.

 7 days ago 

100% Все не запам'ятати та і з часом хочеться забувати все, що було не дуже приємно...

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.


1.gif

TEAM 7

Congratulations, your post has been successfully curated by Team 7 via @𝐢𝐫𝐚𝐰𝐚𝐧𝐝𝐞𝐝𝐲

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59575.00
ETH 2607.14
USDT 1.00
SBD 2.43